Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-07, 10:27
  #1
Avstängd
Da-Evil-Hitlahs avatar
I forumet om Modeller, paparazzi och kändisbilder så finns det en samlingstråd för killar men flera tusen trådar om olika kvinnliga modeller? Varför är FB så måna om att behålla bara en tråd för bögar och heterotjejer men tillåter flera trådar om kvinnliga modeller? Hur rättvist är det?

Det finns trådar om blonda kvinnor, brunetter och kvinnor ifrån olika etniciteter men alla manliga modeller måste samlas i en enda tråd där det är svårare är bläddra? Enligt mig borde det vara lika för trådar och inlägg om både manliga och kvinnliga modeller, tillåt flera trådar om även sexiga män och inte bara kvinnor!
Citera
2017-06-07, 11:13
  #2
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Evil-Hitlah
I forumet om Modeller, paparazzi och kändisbilder så finns det en samlingstråd för killar men flera tusen trådar om olika kvinnliga modeller? Varför är FB så måna om att behålla bara en tråd för bögar och heterotjejer men tillåter flera trådar om kvinnliga modeller? Hur rättvist är det?

Det finns trådar om blonda kvinnor, brunetter och kvinnor ifrån olika etniciteter men alla manliga modeller måste samlas i en enda tråd där det är svårare är bläddra? Enligt mig borde det vara lika för trådar och inlägg om både manliga och kvinnliga modeller, tillåt flera trådar om även sexiga män och inte bara kvinnor!
Enkelt svar. Männen är i majoritet på flashback. (Men jag håller med dig).
Citera
2017-06-07, 23:40
  #3
Moderator
Evil Eds avatar
Det finns fler inlägg i en tråd om Zara Larsson än samlingstråden om manliga modeller.

Dessutom är Zara-tråden skapad 2013 och tråden med män 2005.

Tror inte att det finns något större behov för enskilda trådar med män.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback