Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-06-14, 17:20
  #37
Medlem

Tack för all uppmuntran och omtanke! Jag är nu fri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Efter alla dessa dagar av ångest, äntligen. Men det känns fortfarande som att nåt är kvar, men jag vet att det blir bättre, förhoppningsvis..

Hur gick det till? För någon dag sedan så sa jag i telefon (observera att vi är lång-distans) att jag kände mig osäker på oss pga osync av våra liv tillsammans och hur jag inte kan göra henne tillfreds -t.ex vill hon det ena och jag det andra. Drog kortet att någon annan är förmodligen bättre för henne alt. får framtiden avgöra om vi ska hitta varandra igen.. Hon blev då förkrossad, förkrossad stack hon ut i regnet och stängde av telefonen. Snacka om att jag blev orolig och försökte kontakta henne ett x antal ggr för att se till så att inget tokigt skulle hända..

Men efter det så kändes det som att hon började på att bygga en mur mot mig, vilket gjorde det lättare för mig att ta det sista steget nu idag.
Nu blir det bara att bearbeta detta.. och försöka hitta på kul saker! Men allt detta känns så klart jättetråkigt.. Hade ju varit lättare om allt i förhållandet fungerade. Försöker att inte tänka tillbaka på allt fint..

TACK IGEN!

Nu drar jag på solo-resa till ett visst land/ö som börjar på M och slutar med alta. Om någon är där så är det bara att höra av sig
Ha det gott!
__________________
Senast redigerad av LightSourze 2017-06-14 kl. 17:27.
Citera
2017-06-14, 21:08
  #38
Medlem
Det var verkligen roliga nyheter! Bra gjort! Tänk på att låta dig själv sörja, de två första dagarna känns värst och det är ok. Så festa lagom. Sen hoppas jag att du blir dig själv igen och att du kan roa dig med damerna därnere på "alta" haha!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback