Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-17, 15:58
  #13
Medlem
GunvaldLarssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PippiDreng
Svenska politiker måste fan vara födda med huvudet långt upp i röven. Hur tänker han sig att en lag som denna ska kunna upprätthållas? Men det är naturligtvis som en tidigare skrev. Det handlar om att skicka signaler. Möjligtvis att nervöse Erik, 19 lägger ner sina odlingsplaner för han inte längre kan köpa fröna lagligt.
Vad skulle hända ifall herr Anders fick en stor påse med frön skickade till sig från okänd avsändare samt någon som tipsade grisen om saken:
https://www.rawfoodshop.se/hampafron-p-823.html
Ska dem sätta alla frön, odla dem under optimala förhållanden och sen skörda, torka och skicka alla plantor på analys för att se om de innehåller THC?
Vad ska straffet då vara baserat på?

Nä, det kommer aldrig att hålla. Moralpaniken blir bara större och större när politikerna inser att de inte kan styra folkets tankar och åsikter.
Ge upp! Ni har redan förlorat. Det enda ni lyckas med är att fördröja det oundvikliga.


Välskrivet.
Citera
2017-06-18, 08:00
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Skulle tro att det krävs att 40-talisterna dör ut, möjligen även 50-talisterna. Först då kommer förändringar tillåtas.


Hur fan ska man förbjuda frön.
Så sjukt, men det är Sverige.
Jag letar just nu bostad i ch ag djoAmsterdam. Har fått nock av Sverige. Lagarna gör ju så att missbrukare dör. Jag dog och fick det utskrivet. Sen ströp de allt. är Dog efter 4 dygn. Nu är ju cannabis medicin klassat. Ska dom då förbjuda frön.
Ja gör det sverige. Ska ni få se på att Sverige kommer bli ett export land av hash och cannabis de lovar jag.
Tänk efter lite era jävla svin. Ni tror inte det kommer dyka upp siter med cannabis frön. Ni e så efterblivna.
Citera
2017-06-18, 09:14
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio6
Hur fan ska man förbjuda frön.
Så sjukt, men det är Sverige.
Jag letar just nu bostad i ch ag djoAmsterdam. Har fått nock av Sverige. Lagarna gör ju så att missbrukare dör. Jag dog och fick det utskrivet. Sen ströp de allt. är Dog efter 4 dygn. Nu är ju cannabis medicin klassat. Ska dom då förbjuda frön.
Ja gör det sverige. Ska ni få se på att Sverige kommer bli ett export land av hash och cannabis de lovar jag.
Tänk efter lite era jävla svin. Ni tror inte det kommer dyka upp siter med cannabis frön. Ni e så efterblivna.

Lär dig skriva på svenska om du vill att folk ska förstå.
Citera
2017-07-17, 01:29
  #16
Medlem
Kommer bli ett tandlöst förbud. Kommer 10 gånger mer högprioriterad skit igenom tullen.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback