Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-06, 18:23
  #1
Medlem
Jag gjorde tidigare ett inlägg i tråden "varför människan inte består av distinkta raser" som har försvunnit. Det står dock fortfarande att jag har gjort inlägg i tråden. Jag har även kvar en notifikation om att användaren Iradeorum har svarat på mitt inlägg, trots att både mitt inlägg och svaret är borta. Jag fick för övrigt aldrig läsa svaret. Vad hände?
2017-06-06, 18:52
  #2
Medlem
SvartaBjorns avatar
Och vad svarade en av forumets moderatorer när du ställde frågan till denne?

Edit: Inlägget blev säkerligen bortplockat pga regelbrott och där ligger väl 0.03 nära till hands. Då städas givetvis efterföljande inlägg bort också.

En "bugg"(?) gör dock att det fortfarande ser ut som att du skrivit i tråden så det får du leva med.
__________________
Senast redigerad av SvartaBjorn 2017-06-06 kl. 18:58. Anledning: Utförligare svar.
2017-06-06, 19:31
  #3
Moderator
^Eazs avatar
(FB) Inlägg och trådar (2012-12-31)

Q: En del av mina inlägg försvinner spårlöst. Vad är det som händer?
A: Moderatorerna rensar hela tiden bort inlägg som är utanför trådens ämne. Detta är inte något som användarna alltid informeras om då det handlar om väldigt många inlägg varje dag. Har ditt inlägg försvunnit så är det enklast att kontakta en moderator i berört forum och fråga vad som hänt. Att skicka PM till varje användare som får inlägg bortplockade är inte aktuellt då detta skulle ta ofantligt mycket tid i anspråk.
2017-06-06, 19:40
  #4
Moderator
Tinuviels avatar
Tråden låses till dess att TS följt rutinerna för klagomål, dessa postas ovan. Att följa rutinerna för klagomål gäller för övriga som klagat i tråden också.

// mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback