Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-06, 18:21
  #1
Medlem
Funderar på vilka som är bra och inte är fyllda av fakeprofiler va inne här
Citat:
http://www.flirtmatch.se/splash
Och la uppe n bild och va händer 20 pm på 1h och sedan fortsatte de på samma sätt. De flesta tjejer va riktigt fina och visade explicita bilder. Folk som tror på de måste va blåsta. Visst jag snygg men inte så snygg framför allt har inte sidorna den ration mellan män och kvinnor att varje man skulle kunna få så många pm ens om han är mycket snyggare än alla andra.

Nu funderar jag på om de finns andra riktiga dating sidor? Och menar inte elitsinglar osv. Utan sidor där sex är viktigast inte dating. Tycker de verkar va ett trevligt alternativ till krogen lägga upp lite bilder och sedan få pm av tjejer riktiga tjejer inte fake profiler.

Så frågan är om de finns såna sidor som faktiskt fungerat? Och snälla lägg ner skrytet och låt oss komma fram till något så roligt kan de väl ändå inte vara skryta om ragg på fb. om tjejerna gör sej besväret att köpa krediter så vill dom naturligtvis knulla så frågan är vika sidor som inte består av fake profiler?
Citera
2017-06-06, 18:35
  #2
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Allt är till för att blåsa oss kåta män.
__________________
Senast redigerad av FreeBirdSeed 2017-06-06 kl. 18:39.
Citera
2017-06-06, 19:21
  #3
Medlem
Turbomachines avatar
Min erfarenhet är att det inte finns några bra sidor.
Oavsett vilken sida man är på så är det noll respons från tjejerna, inte ens ett "nej tack" kan man få.
Citera
2017-06-06, 20:22
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbomachine
Min erfarenhet är att det inte finns några bra sidor.
Oavsett vilken sida man är på så är det noll respons från tjejerna, inte ens ett "nej tack" kan man få.

Men då är de inte en massa fakeprofiler i alla fall dom snackar antagligen hur mycket som helst. Så de låter lovande! vilka sidor är de?

Tack för svar
Citera
2017-06-06, 22:19
  #5
Medlem
Turbomachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Men då är de inte en massa fakeprofiler i alla fall dom snackar antagligen hur mycket som helst. Så de låter lovande! vilka sidor är de?

Tack för svar

Den enda sida jag kört på nyligen är Happypancake men har prövat match och diversse andra innan, som sagt väldigt svårt att få ett svar.
Har märkt att de sidor där man kan bli gratis medlem och se på profiler så får man dessa meddelanden som du nämner dock när man betalar så finns inga meddelanden kvar.
Citera
2017-06-07, 00:03
  #6
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbomachine
Den enda sida jag kört på nyligen är Happypancake men har prövat match och diversse andra innan, som sagt väldigt svårt att få ett svar.
Har märkt att de sidor där man kan bli gratis medlem och se på profiler så får man dessa meddelanden som du nämner dock när man betalar så finns inga meddelanden kvar.

vilka andra kan du rekommendera?
Citera
2017-06-07, 00:07
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbomachine
Den enda sida jag kört på nyligen är Happypancake men har prövat match och diversse andra innan, som sagt väldigt svårt att få ett svar.
Har märkt att de sidor där man kan bli gratis medlem och se på profiler så får man dessa meddelanden som du nämner dock när man betalar så finns inga meddelanden kvar.

match ska jag testa vilka andra testade du utan att få svar? ta inte illa upp men de visar ju att de riktiga sidor dvs tjejerna får en massa pm och kan välja och vraka. precis som de rimligtvis borde va. inte en sida där alla killar får 20+ pm varge dag från tjejer som inte finns!

tycker de riktig konstigt att de inte olagligt att ha en sida med fake profiler.
Citera
2017-06-07, 10:01
  #8
Medlem
nu har jag 555 svar! va inne igen på flirtmatch igen denna gång gjorde jag en profil utan bild eftersom jag kanske underskattat hur het jag verkligen va på min bild.

snabbt fick jag 50 svar under förmiddagen! alla från heta tjejer som vill knulla nu! tragiskt att folk lägger pengar på detta. va finns de för andra riktiga sidor`?

Citat:
http://www.flirtmatch.se/
Citera
2017-06-07, 16:16
  #9
Medlem
Turbomachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
vilka andra kan du rekommendera?
Kan inte rekommendera någon sida då jag har otur oavsett vart jag försöker utan happypancake är gratis så det är den enda jag har använt nyligen.
Citera
2017-06-07, 18:45
  #10
Medlem
de va ju inte jätte mycket fint på den sidan.. men de kanske är så de ser ut?
__________________
Senast redigerad av Ki 2017-06-07 kl. 18:52.
Citera
2017-06-07, 18:57
  #11
Medlem
Skulle vilja veta om någon känner till denna sida: www.hemligkontakt.com

Hyfsat pris på krediter i alla fall.
Citera
2017-07-15, 10:50
  #12
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moneroom
Skulle vilja veta om någon känner till denna sida: www.hemligkontakt.com

Hyfsat pris på krediter i alla fall.

Det är samma företag som ligger bakom både Flirtmatch och Hemligkontakt...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback