Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-06, 17:27
  #1
Medlem
Kan man beställa det nånstans "för eget bruk" typ? Nån som vet? Finns det inga kryphål eller dylikt? Saknar Camel double mint green.
Inte för att jag rökte dom så ofta men dom var riktigt goda som omväxlig!
Citera
2017-06-07, 19:57
  #2
Medlem
Någon som vet nån affär som säljer ändå? winston twink var också bra..
Citera
2017-06-08, 03:45
  #3
Medlem
niggaspeeds avatar
är också ute efter winston twin, hittar du något får du JÄTTEGÄRNA skicka ett PM, är till min flickvän på vår årsdag!!
Citera
2017-06-08, 16:43
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niggaspeed
är också ute efter winston twin, hittar du något får du JÄTTEGÄRNA skicka ett PM, är till min flickvän på vår årsdag!!

Nädu det verkar torrt tyvärr! :/ Du får också vädligt gärna skriva i PM om du hittar nått.
Citera
2017-06-10, 16:30
  #5
Medlem
Mr-skalmans avatar
Den enda klick som går att köpa i butik är Camel cigarillos, Men tycker ersättarna till klick cigaretterna funkar minst lika bra.
//Skalman
Citera
2017-06-11, 00:01
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-skalman
Den enda klick som går att köpa i butik är Camel cigarillos, Men tycker ersättarna till klick cigaretterna funkar minst lika bra.
//Skalman

Jag såg camel cigarillos på min lokala coop. Dom var uderbara o klickade som oklickade så intresset för nått annat har svalnat 57 pix gick dom lite billigare en vanliga också
Citera
2017-06-12, 21:37
  #7
Medlem
Det är ändå lite konstigt att det inte öppnats nån "svart" marknad för klick cigg. Med tanke på hur populära dom ändå blev. Aja livet går vidare haha
Citera
2017-06-16, 22:08
  #8
Medlem
Mr-skalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlbroman1994
Det är ändå lite konstigt att det inte öppnats nån "svart" marknad för klick cigg. Med tanke på hur populära dom ändå blev. Aja livet går vidare haha
har nog att göra med att klick ersättarna funkar minst lika bra.
Citera
2017-06-17, 19:06
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-skalman
har nog att göra med att klick ersättarna funkar minst lika bra.

Nja kanske om man rökte en sort med bara mentol smak typ marlbro ice blast.
Men alla som rökte dubbelklick har ju inte dirket nån ersättare.. några exempel L&M dubbelklick tex eller camel dubbelklick eller winstons dubbelklick. Finns ju bara ersättare som smakar olika mycket mentol enligt mig.
Citera
2017-08-09, 11:45
  #10
Medlem
Pissrannans avatar
Varför försvann dom? Jag rökte dom ända fram ända fram till gick över till e-cigg. Brukade hata smaken av menthol i cigaretter men de sista åren började jag gilla dom när klickciggen kom. Favoriterna var Marlboro Beyond och Camel Double Activate. Slutade bry mig om cigarettutbudet när jag började vejpa och visste inte ens att dom inte såldes längre förens typ nu i våras.
__________________
Senast redigerad av Pissrannan 2017-08-09 kl. 11:47.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback