Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-06, 14:18
  #1
Medlem
appelpipans avatar
Har länge velat pröva facesitting/queening. Borde finnas kvinnor som gärna utför det här, men hur ska man hitta dom? Vet att det finns många kontaktsidor men det ger inget. Tips?
Citera
2017-06-06, 18:28
  #2
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av appelpipan
Har länge velat pröva facesitting/queening. Borde finnas kvinnor som gärna utför det här, men hur ska man hitta dom? Vet att det finns många kontaktsidor men det ger inget. Tips?
Är facesitting verkligen så ovanligt? Det visste jag inte. För mig är det självklart. Jag satt senast i går på min älskares ansikte. Vet inte vem av oss som njöt mest.

Jag tycker att du ska leta efter lite äldre kvinnor som är trygga i sina kroppar och som har stor sexlust. Var hittar man dem? Överallt.
Citera
2017-06-06, 20:28
  #3
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Så länge hon inte släpper en fjärt så är ju facesitting nice. Men det händer ju typ aldrig.
Citera
2017-06-07, 22:36
  #4
Medlem
Clay Allisons avatar
Sitter tjejen med hela sin tyngd vid face sitting? Kan något gå sönder? Visst ingår släckning vid face sitting, eller är det bara att sitta och gnida sig.

Mvh
han som skäms över denna kunskapslucka.
Citera
2017-06-08, 09:50
  #5
Medlem
Läste om en man i Storbritannien för ett par år sen som dog när hans 100+kg kvinna satt på hans ansikte.. han kvävdes till döds. Men förmodligen var han hyfsat lycklig när han dog iaf.

Åter till frågan, om du bara vill testa på det så borde väl vilket ragg som helst gå med på detta nästan? Så wierd är det ju inte..
Citera
2017-06-08, 14:06
  #6
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Sitter tjejen med hela sin tyngd vid face sitting?
Tja, kan hon väl men i regel inte. Lätt obekvämt.
Citat:
Kan något gå sönder?
Kan och kan, men man får ju ha lite finess
Citat:
Visst ingår släckning vid face sitting, eller är det bara att sitta och gnida sig.

Mvh
han som skäms över denna kunskapslucka.
Brukar i regel bara släpa hem kvinnor som brinner bildligt, inte bokstavligt. Och om det känns som att det brinner "där nere" skall man gå till farbror doktorn, inte hemsläp.

Slickning, däremot, brukar ingå. Och vara najs.
Citera
2017-06-08, 14:24
  #7
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Tja, kan hon väl men i regel inte. Lätt obekvämt.

Kan och kan, men man får ju ha lite finess

Brukar i regel bara släpa hem kvinnor som brinner bildligt, inte bokstavligt. Och om det känns som att det brinner "där nere" skall man gå till farbror doktorn, inte hemsläp.

Slickning, däremot, brukar ingå. Och vara najs.

Tack. Hatar min autocorrect.
Citera
2021-02-05, 22:48
  #8
Medlem
De flesta kvinnor gillar det, tror jag. Och jag bara älskar att slicka en kvinna som njuter av att sitta på mitt ansikte och bli slickad tills hon kommer i munnen på mig. Min fru älskar det och jag njuter av att ge henne det.
Citera
2021-02-08, 14:23
  #9
Medlem
Men vilket vackert namn - queening.

Om jag är trött så kan maken absolut få smaka på det sättet. Win-win
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback