Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-06-06, 20:46
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyclextier
Idioten här är du.
Frihet under ansvar. Hört talas om det? När det fungerar så ger det något som heter harmoni.
Att TS gav mer frihet än de flesta andra är en sak. Vi som lever med andra normer kan fan inte dömma andra utifrån våra värderingar.
Jag tänker vända på detta.
En mellanchef på mitt jobb, som då är man har en sexuell böjelse han är öppen med. Se där, fel kön för denna site där det ALLTID är kvinnan som är mänsklighetens fördärv.
Den här mannen böjelse är att dominera o vara hårdhänt. Detta ställer inte hans fru upp på. Vad hon ställer upp på är frihet under ansvar. Han får under inga omständigheter ragga upp en tjej som ställer upp på hans böjelser. Men hon ställer upp på att han lever ut dem.
Så deras deal är att han, en gång i månaden plockar fram kondomen o köper sig en hora.
Han är nöjd med detta o i övrigt lever de i harmoni. Detta har pågått i över 20 år.

Nu är detta en man så jag förutsätter att du anser att detta är ok o till o med en mans rättigheter om inte frugan ställer upp.

Det som är fel i hela historien är inte att TS tjej var "otrogen" utan att hon faktiskt svek TS o den frihet han gett henne.

Du läste inte mitt inlägg angående skorpionen och grodan? Problemet är att människor är drivna av känslor, relationer är inte inga affärsuppgörelse mellan två rationella parter. Det är något som TS nu upptäckt, det finns inget "frihet under ansvar" i en relation, du kan inte förvänta dig att din respektive helt känslokallt ska knulla någon annan och sedan bara gå vidare. Det är en del av den mänskliga naturen du inte kan förvänta dig att din respektive ska undertrycka.

Den enda som svikit någon är TS som bedragit sig själv. TS flickvän har inte gjort något fel, hon har bara agerat i enlighet med hennes natur. Du kan inte förvänta dig något annat.
Citera
2017-06-06, 22:41
  #38
Medlem
seriously?s avatar
Så går det när man har fiskrens i skallen!!

Nämen skämt åsido, ger du handen tar de hela armen. Inget att deppa över i det långa loppet.
Se det som att du har sparat in några år istället, detta kunde ha hänt lika gärna efter 15 år tillsammans.

Gör de saker du trivs med, lägg mer tid på hobbys, träffa vänner, skrik tarmen ur dig på ståplats. Få hjärnan att tänka på annat.
Citera
2017-06-07, 00:02
  #39
Medlem
Buffedbygods avatar
Lol. Klart hon inte vill stanna med en cuck som låter sin kvinna kopulera med andra män.
Citera
2017-06-07, 00:26
  #40
Avstängd
BossNiggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Det enda jag kan säga är att du har tur som inte förlorade fler år tillsammans med denna trasiga kvinna. Hon kommer garanterat göra samma sak med den nye.


Inte om den nye knullar henne ordentligt samt beter sig som en man och ger henne en rejäl uppsträckare när/om hon ens nämner nåt åt det hållet.

Fattar inte vad som skulle vara så trasigt med denna dam. Hon beter sig som de flesta kvinnor om man inte sätter ner foten. Inte helt olikt unga hundar. Först testar dom, provocerar. Om disciplinering uteblir beter dom sig rabiat, obalanserat och ibland direkt destruktivt.
Citera
2017-06-07, 00:52
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymFegis2
Du läste inte mitt inlägg angående skorpionen och grodan? Problemet är att människor är drivna av känslor, relationer är inte inga affärsuppgörelse mellan två rationella parter. Det är något som TS nu upptäckt, det finns inget "frihet under ansvar" i en relation, du kan inte förvänta dig att din respektive helt känslokallt ska knulla någon annan och sedan bara gå vidare. Det är en del av den mänskliga naturen du inte kan förvänta dig att din respektive ska undertrycka.

Den enda som svikit någon är TS som bedragit sig själv. TS flickvän har inte gjort något fel, hon har bara agerat i enlighet med hennes natur. Du kan inte förvänta dig något annat.
Tja. Det är vad du tror då du inte levt med den regeln när den fungerar.
Jag skrev tidigare att jag sedan flera år lever i harmoni i ett förhållande med frihet under ansvar.
Nu kan jag bara tala för min del av förhållandet. Eftersom jag älskar o respekterar henne så är jag även trogen.
Att du inte kan leva så utan måste kontrollera beror på att du är osäker på din partner. Kontroll är ingen faktor som bygger bra förhållanden.
Skulle förhållanden inte hålla med frihet så var det ändå inget att satsa på.
Har du uniform med när du bevakar din partner?
Citera
2017-06-07, 16:44
  #42
Avstängd
om du passade på att växa i förhållandet och lära dig viktiga läxor tills nästa förhållande kan det inte var 6 år bortblåsta. hoppas du gjorde det. lycka till.
Citera
2017-06-25, 11:29
  #43
Avstängd
moluskens avatar
Var ledsen ett tag bara, det är okej. Allt blir bättre med tiden, även fast det inte känns som det. Huvudsaken är att tillåta dig själv vara ledsen bara.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback