Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-06, 06:16
  #1
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Jag drömmer ofta om att vi är i samma drömmar oftast. Det har hänt massa grejer i dessa drömmar verkligen. Obeskrivligt om vad som faktiskt händer. Jag kommer inte ihåg allting i detalj tyvärr. Men jag får en känsla av att jag inte är ensam i drömmarna utan jag ser Rihanna i drömmarna. Kanske är det någon form av lyckokänsla eller piller jag känner inom mig?

Vad säger ni är detta slumpen eller är jag kontrollerad av den undre världen så att jag drömmer om detta? Kanske är hon i mitt sinne trotts allt.
Citera
2017-06-06, 06:21
  #2
Medlem
Antingen har du superkrafter och är ett med Rihanna eller så är du psykiskt sjuk. Jag undrar vilket som är mest troligt.
Citera
2017-06-06, 06:31
  #3
Medlem
wagisbloms avatar
Den spirituella världen är häftig!!! Om du har hon som idol sen innan och typ tänker "Jag&Rihanna" nån gång kommer bli sanningen mycket så klart att drömmar blir såhär lite då och då! Kul berättelse och det är väldigt kul vad man kan drömma egentligen! vem vet hon kanske spanar efter dig? Sånt här går över, du kommer drömma liknanade saker om nån helt annan kändis senare i livet! tro mig sånt här händer rätt många, att man drömmer om nån sen vaknar man upp och bara "Fan helvete vi stod ju där tillsammans" sen kommer verkligheten tillbaka
Citera
2017-06-06, 06:59
  #4
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomburkennz
Antingen har du superkrafter och är ett med Rihanna eller så är du psykiskt sjuk. Jag undrar vilket som är mest troligt.
Superkraft hoppas på.
Citera
2017-06-06, 07:01
  #5
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wagisblom
Den spirituella världen är häftig!!! Om du har hon som idol sen innan och typ tänker "Jag&Rihanna" nån gång kommer bli sanningen mycket så klart att drömmar blir såhär lite då och då! Kul berättelse och det är väldigt kul vad man kan drömma egentligen! vem vet hon kanske spanar efter dig? Sånt här går över, du kommer drömma liknanade saker om nån helt annan kändis senare i livet! tro mig sånt här händer rätt många, att man drömmer om nån sen vaknar man upp och bara "Fan helvete vi stod ju där tillsammans" sen kommer verkligheten tillbaka
Det roliga är att en dröm kan kännas som 5 minuter så har det egentligen gått 6-7 timmar. Det är helt way to scary.
Citera
2017-06-06, 07:59
  #6
Medlem
Tomtens-fislukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Det roliga är att en dröm kan kännas som 5 minuter så har det egentligen gått 6-7 timmar. Det är helt way to scary.


Beror nog på att man inte drömmer hela tiden när man sover och heller inte kommer ihåg allt.. Sen borde du nog söka hjälp för dina vanföreställningar.
__________________
Senast redigerad av Tomtens-fislukt 2017-06-06 kl. 08:01.
Citera
2017-07-04, 18:53
  #7
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag har drömt att Marilyn Monroe sjungit för mig å hon har ju varit död sen 60 talet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback