Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-06-05, 22:43
  #1
Medlem
Mackan52s avatar
Objekt:

Mackan52

Man
190cm
105kg

Lagerknegare varvat med kontorsråtta

Drog:
ALD-52 100ug

Tidigare erfarenheter:
1P-LSD
Hasch
Marijuana
Div. Spice-rökmixar (tillbaka till "orginalen")
Alkohol och tobak

Tidigare tripprapport som måste tas i åtanke:
(FB) 1P-LSD (1a gången hallucinogen, insikt i min egen hjärna)

-------------------------------------------------------------------------

Efter mitt första mixande med 1P-LSD så fortsatte jag med denna substans "av och till" just för att det gav en rolig spinn på fredagskvällarna, det var mycket bättre än det gamla svenssondrickandet och lämnade ingen äcklig finkelsmak i käften och en slägga i hjärnan dagen efter men mycket riktigt kom pappa "staten" och tog detta för självklart för att inget som staten tjänar 200% på kan vara lagligt. Men, den vinsten visade sig vara kortvarig och ångrar först nu att jag inte började beställa tidigare. Så här är min tripprapport och review på ALD-52

"Let's jam!"

*knäpp* (Glass Reflection style)

Jag har varken respekt för eller tilltro till de kosmologiska lärdomar folk säger sig uppleva på LSD, grönt eller brunt. Grönt och brunt gör mig bara trött och/eller paranoid, riktig LSD har jag aldrig provat men 1P-LSD, ja, läs den tidigare rapporten. Men det betyder inte att jag inte kan ha kul, jag kommer nog aldrig möta Gandalf i ett hav av rosor eller möta nån kryptisk maya-gud som visar mig den magiska porten till universums centrum men ärligt talat så tror jag inte jag ens bryr mig.

Jag började ca 19:00 med en lapp (100ug) på tungan, försökte hålla den i käften iaf i en kvart men möget bara tumlade runt och skapade saliv så jag tuggade och svalde efter ca tio minuter. Hade inte ätit sen lunchen för efter tidigare erfarenheter med 1P visste jag att full mage bara gjorde att det isåfall skulle "lösa sig" mycket långsammare.

Känningarna började komma efter 20-30 minuter, en känsla av att "jag hade något i mig", ingen krypande känsla som med 1P där jag ibland undrade "har jag blivit lurad"? Utan bara pang på, du är påverkad, here we go.

En ganska bäng uppgång där "River Cottage" och "Vad blir det för mat?" på youtube helt plötsligt var det roligaste någonsin, smilbanden drog sig upp till öronen, Moberg var sjukt rolig när han lagade kräftor cajun-style och när Whittingstall lagade mat på ohyra (kaniner och duvor) vattnades det i munnen. Tyvärr inget sådant, bara ostbågar och div. nötter. Hittade inte mina cigaretter vid den är tiden heller och började fantisera om att det var "lägenhetstomtarna" (som underpants-nomes fast i lägenheten) som låg bakom, talla cigaretter och sälja dem är ju mer realistiskt än "1. Collect underpants 2. ????? 3. Profit!"

Tidsuppfattningen förvrängdes efter hand, ett avsnitt från River Cottage kändes som en evighet men var lika intressant, men Moberg kändes efter ett par minuter som om ett par minuter ibland helt enkelt var "för länge", vet du, jag bryr mig inte om din jävla hipstervilla eller din avkomma, jag tittar hellre på den här glasögonprydda hippien som gnäller över att behöva skicka sina grisar till slakten men sedan gör vad han kan med vad han får istället för att vara en jävla bitch. Whittingstall hade fan större bollar än Moberg.

Runt 22:00 till 02:00 (höll koll på datorn) kände jag att "nu" är peaken och "utjämningen", bokstäverna dansade hit och dit på tangentbordet, jag slösurfar på Flashback, skrattar åt diverse trådar, kan inte posta så mycket, värt att nämna är att posten jag gjorde här (FB) Ald-52
tog en ganska bra stund att knåpa ihop för att tangenterna inte ville stanna på samma plats två gånger.

Runt samma tid fick jag även "munchies", ville äta och började goffa i mig ostbågarna. Nötterna kändes lömska på nått vis. Det finns ju inget naturligt i ostbågar, därför måste de vara säkra, om än något felaktiga. Men "nötter", cashews och jordnötter, de är ju "naturliga", tänk om nåt djur, spindlar eller flugor lagt ägg i dem och bara väntar på att en intet ont anande västerlänning skall svälja dem så att de kan gotta sig i magen och sedan äta sig ut! Som när Jeremy Clarkson berättade för stackars Hammond om en fluglarv som lade sig till ro bakom en BBC-korres öra och nämnda korre "hölls vaken om natten av ljudet av larven som åt köttet i hans huvud"

Kände mig även mycket påverkad under denna tid, orkade bara se "River Cottage" halvtid och lyssnade hellre på Shpongle, glodde på dansande text och virvlande masker. Allt flöt samman i ett virrvarr av förstärkta toner och färger, jag undrade vad som var riktigt och vad som var förstärkt av drogen men jag kände även runt om på mig själv, främst på käkarna, nävarna och armarna. Jag tänkte inte på att se mig själv i en spegel, var orolig över detta av nån anledning men kroppen i övrigt kändes helt normal. Torr hud, inga muskelspänningar kring hals och käke, hjärtat kändes normalt... inga fysiska känslor alls utan bara en tanke om att någonting snurrar omkring i mitt huvud.

Runt 04:00 är det ganska klart att det har lugnat ner sig nu, hade aningar mycket tidigare men just vid den här tiden är det en självklarhet. Det finns fortfarande saker och ting som dansar och andas men överlag är det bara en känsla av lugn som präglas i hela kroppen och vid det här laget går jag och lägger mig för att gå upp kring 09 - 10:00 (nånstans däremellan), vaknade egentligen tidigare men låg kvar och myste i min säng för den var så otroligt skön och med vetskapen att, jag är ledig idag, jag behöver inte gå upp, jag kan ligga här hela dagen. Men nånstans där mellan 9 och 10 fanns något inom mig som sa "Upp med dig slöröv, det finns jobb att göra" och mycket riktigt "Fan, jag har tvättid idag!" (dock först på eftermiddagen).

Men upp som ett skott var jag och vandrade in i duschen som kändes som om jag hade slängt mig i Atlanten, stod där ett bra tag och undrade just hur det skulle vara, att hoppa ut i det oändliga blå, frukosten, precis som dagen efter 1P, inte bara en fröjd att laga utan närmast en oral orgasm att äta även om det bara är ägg, stekt bröd, bacon och kaffe, ljudet från dammsugaren, att dra den över golvet och se något "bli gjort" bara för att och tvätten, vi har ett större tvätteri där flera tvättar samtidigt, hälsa på folk man svagt känner men ändå vet ex. vem som har barn och är "nära" ens egen ålder bara för att skratta åt "Ja, det är vi som är de vuxna nu. Det är ju sommarlov snart, skall ni åka nånstans? Jag skall faktiskt säga, det går att ha en bra semester även här i Sverige. Åk till Ales Stenar, det är fint där, åk sen till Höör och käka på "Custon vägkrog". Jag menar allvar, gör en mini-roadtrip av det, 1 dag ute är bättre än 90 dagar inne. Jag har ätit där flera gånger, det är billigt, och du får mycket för pengarna."

Härliga tider.

Och nu när jag läser detta.... varför är alkohol egentligen godkänt?

Kort och gott ALD-52 var bara en skön upplevelse och jag kommer beställa mer av det, jag vet att det är en kemisk syntes men det känns mer "naturligt" än något annat, allt det negativa med 1P är bortblåst och har ersatts med en mycket bättre alltigenom känsla och bara gjort en till en lite bättre medmänniska.

Simma lungt

Mackan52
__________________
Senast redigerad av Mackan52 2017-06-05 kl. 22:53.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback