Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-06-13, 00:42
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Lauren Southern håller med mig. Jag älskar Lauren Southern!

Gillar i synnerhet citatet vid 5:18:

"Men are born poor and grow rich, women are born rich and die poor".

[/b]

Jo, det påståendet passar fint till din egen avatarbild på Trump, som verkligen föddes utfattig...
Citera
2017-06-13, 00:44
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Jo, det påståendet passar fint till din egen avatarbild på Trump, som verkligen föddes utfattig...

Beautiful and sexy Miss Southern talar givetvis om män och kvinnor generellt.

Eller är det Trump som är topic här? Har jag missat i så fall...

Ja, det här visar ju att män inte behöver oroa sig för att bli äldre ur sexuell synvinkel, på samma sätt som kvinnor. Det tycker jag är en poetisk rättvisa, med tanke på hur yngre kvinnor kör med yngre män... Tvärtom, att bli äldre är en gåva för män! Kan bara bekräfta detta. Min sexuella attraktionskraft växer bara med åren! Utbildning och pondus toppar pajen med grädde!

I got the power!

https://www.youtube.com/watch?v=_BRv9wGf5pk
__________________
Senast redigerad av WordWarrior 2017-06-13 kl. 01:11.
Citera
2017-06-13, 05:44
  #51
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Jag har fler tjejer mellan 20 och 30 som är efter mig nu efter 40 än när jag själv var i deras ålder.
Och jag har inte blivit snyggare.
Så det är annat som attraherar. Makt, humor, självsäkerhet?
Citera
2017-06-20, 21:50
  #52
Medlem
Vill ge både yngre män och kvinnor rådet att utbilda sig på universitet .Man får bra lön , utvecklande arbete och behöver inte bry sig på samma sätt om ytliga ting såsom skönhet och status .Om jag blir less påmin partner kan jag skilja mig och köpa ett eget boende! En skön känsla ska ni veta . Sen tycker jag att män i 23 årsåldern är sexigast , sedan går det tyvärr utför
Citera
2017-06-21, 07:03
  #53
Avstängd
Knullep0jks avatar
Tycker att jag runt 35 är hetare än ngnsin. Smartare, har det bättre ställt osv. Vid 25 var jag bara ung o dum. Trodde på normer, trodde att saker var på ett visst sätt.

Men en Karl står utanför normerna, annars är man väl en kvinna? Som låter sig kuvas av ideal och hur saker ska vara.

En man sätter sin egna agenda. Allt annat är värdelöst.
Citera
2017-06-21, 13:00
  #54
Medlem
Subject9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
TEXT

Både hanar/honor söker sig mot unga partners, inte bara män. Rent biologiskt blir båda parternas DNA försämrat med ålder, och chans för autism, missfall etc ökar mångfaldigt ifall mannen är gammal. Försämringen börjar runt 25 års ålder med viss individuell variation.
Citera
2017-06-21, 13:36
  #55
Medlem
Quinnor är ändå bara ute efter ens kropp så jag försöker undvika dem så gott det går. Detta oavsett ålder på honorna. Vi sensibla män kräver åtskilligt mer än frustande, fysiskt ansträngande tillika svettiga öfningar i sängkammaren.
Citera
2017-09-20, 08:28
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hur ser ni snygga killar på att ert utseende kommer att förfalla trots timmar på gym och eventuellt solskydd i ansiktet?
Kan ni förlita er på att locka kvinnor på andra sätt? Känns det som ett alternativ att som 50-åring bli tillsammans med en tjej på 25 för att kvinnorna i er egen ålder förfallit?
Ja det är ju klart!
Citera
2017-09-20, 15:53
  #57
Medlem
Det är nog olika. Jag har polare som dreglar över småflickor. Själv har jag sån tur att mina sexuella preferenser åldras i samma takt som mig själv.
Skulle inte palla att ha sex med en 18 åring tex.
Inte lika osexigt som en 70 årig tant, men nästan. Ser ju ut som småbarn.
Inte för att jag har försökt, men jag känner mig inte intresserad.

Att jag själv blir äldre med rynkor och ärr rör mig inte. Så länge jag håller min självdisciplin, äter och tränar vettigt så jag inte blir ett flottigt svettigt gubbäckel.

Mvh
Slemmot
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback