Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-06-07, 20:30
  #37
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAC14
Visa gärna ett till exempel, jag tror det där är det enda. Sen får man betänka att Blomberg är en välkänd offentlig aktivist.

Vad jag tillhör eller inte tillhör låter jag vara osagt. Man kan såklart hitta enstaka dödsryckningar från extremvänstern, men jämför du med förr så är det ingenting. Jag tror snarare det är rödingarna idag som känner sig hotade och därför ligger lågt, men tanke på att golare i de egna leden avslöjat ett och annat.

Är svårt att hitta exempel i dagstidningarna då man inte direkt skriver om fönsterrutor som blivit sönderslagna eller när människor blivit uthängda som nazister inför sina grannar. Kollar du på AFA:s hemsida så finns det uthängningar utav folk från NMR. Man skriver inget om skadegörelse så som krossade fönster och liknande aktiviteter. Detta beror nog på att Revolutionära Fronten blev nerstängda rätt nyligen.

Jag är emellertid helt säker på att trakasserier mot nationella förekommer i ganska stor grad. Har själv snackat med ett flertal som blivit utsatta för uthängning och fått sina hem vandaliserade detta året.
Citera
2017-06-07, 23:27
  #38
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortkopplad
Jag skulle vilja ansluta mig till något mer radikalt än SD då jag anser att det är bråttom att få ordning på sverige. Jag vill inte att mina barn ska växa upp i ett snart islamistiskt samhälle. Och jag är oerhört rädd inför framtiden för våra barn..

Jag skulle vilja sträcka mig så långt att muslimer och islam bör utrotas. Ja, jag vet att det låter extremt men vill vi verkligen leva enligt sharialagar och slängas tillbaka 1000 år i tiden? För jag är övertygad om att så blir resultatet om vi inte säger ifrån.

För tillfället saknar jag ett parti/rörelse som för min talan. SD är för neutralt och Nordiska motståndsrörelsen är mer emot judar än muslimer. Jag har aldrig haft något negativt emot judar då jag anser att dessa inte utgör någon fara. Visst det finns många konspirationer ang judar men jag har svårt att ta till mig dessa.

Hitler stödde även muslimer och deras trofasthet vilket gör att jag ej kan stödja rörelser som NMR då jag verkligen hatar muslimer.

Kan någon som är insatt i NMR övertyga mig att ansluta med tanke på hitler och de allierade muslimerna? Anser ni att ISIS etc gör rätt i att mörda oskyldiga tex?

Det kan vara Judar som använder Muslimer och gömmer sig bakom dem.
Varför skall det alltid kallas konspirationteorier.
Det kan vara allt annat än Muslimer som är IS anhängare.
De kan utge sig för att vara Muslimer.
Jag litar inte på något längre.

Tycker att NMR verkar ha det friskaste seendet vad gäller många saker och faktiskt då också i Judefrågan.
Ser själv det de har pratat om länge.
Jag tycker om flera utav deras punkter.
Men tänker samtidigt hur skall allt genomföras.
Går det att repatriera utan motstånd av dem man vill repatriera osv.
Den frågan skulle jag vilja ha svar på.
Hur man tänkt sig det hela vid ett motstånd.
Jag vill också ha ett radikalare parti än SD.
Citera
2017-06-08, 00:02
  #39
Medlem
Worldwatchers avatar
Jag vet inte riktigt varifrån missuppfattningen kommer att NMR skulle vara muslimvänliga. Vad det handlar om är ju att NMR gjort en djupare och framförallt mer korrekt analys än vad SD gjort. Den här muslimska folkvandringen till Europa är givetvis en demografisk och kulturell katastrof i vardande för etniska européer. Men vad beror den på? Där har SD inga svar medan NMR förstått att det är mycket starka judisk-globalistiska krafter som drivit fram den här utvecklingen. SD ser symptomen men kan eller vill inte se sjukdomen, det gör NMR.
Citera
2017-06-08, 06:44
  #40
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwatcher
Jag vet inte riktigt varifrån missuppfattningen kommer att NMR skulle vara muslimvänliga. Vad det handlar om är ju att NMR gjort en djupare och framförallt mer korrekt analys än vad SD gjort. Den här muslimska folkvandringen till Europa är givetvis en demografisk och kulturell katastrof i vardande för etniska européer. Men vad beror den på? Där har SD inga svar medan NMR förstått att det är mycket starka judisk-globalistiska krafter som drivit fram den här utvecklingen. SD ser symptomen men kan eller vill inte se sjukdomen, det gör NMR.

Exakt.

Och som att politiker och andra globalister skulle vara så dumma, att dem inte vet vad som händer om man förflyttar en miljon människor med en aggressiv religion och kultur som islam. Självklart är detta en plan från högre makter att kunna splittra det svenska samhället. Ni som inte ha begripit det än, vad tror ni syftet är? på grund utav alla människors lika värde floskeln?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback