Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-06-28, 20:35
  #25
Avstängd
Tatturerad.m.Tofss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onelostsoul
Och jag som trodde att trådskaparen menade att han var för tjock haha


Mycket har man hört i sina dar men att en kuk inte kommer in på en kvinna som inte är oskuld har jag aldrig hört förut.

Du söker bara folk som ska läsa ditt inlägg. Jag tänker inte ens komma med egna erfarenheter om snoppar.
Men kan säga så här när vi var på Öland en regning sommar 1985 så körde kille upp en gummistövel på en 30åring och det var storlek 45 med stålhetta.

På den tiden så fanns inga mobiler vi satt i tältet över två timmar sen vaknade hon och drog ut stöveln inte en droppe blod.
Om jag funderar över något så är det över hur känner kvinnor extremt små kukar?
Citera
2017-06-28, 21:03
  #26
Avstängd
Tatturerad.m.Tofss avatar
Jag har inte legat med så många men har mött en Svesnk kvinna som var tjt fast hon hade fött barn.

När jag ändå är inne på avdäckade brudar vi hade en fast så sent som 1998 och jag var 2a på bollen och hon somnade under akten.
Det kan knappast kallas för kärlek. Då gick henns kille och hämtade en zucchini som låg i ett nattuksbord detta brukar väcka henne?

Körde upp den tills den blev smal igen. Då sade jag nu lungnar vi oss hon sover.

Vi drog ner på stan och när vi kom tillbaka så sov hon på sidan och zucchinin låg på golvet.
Det som smärtar mig mest var att hon var så fin men nersöpen.

Hennes kille träffade en tjej mer i vår ålder några år senare och henne slog han ihjäl.
Han fick standard 18år. Ute efter 10 han bör faktiskt vara fri sedan länge när jag tänker på det.
Vilken dåre han skulle jag gärna slå på i självförsvar.
Citera
2017-06-28, 21:32
  #27
Avstängd
Tatturerad.m.Tofss avatar
Det kan låta drygt men har man varit med så länge som mig. Jag är född 1962 så tänker man inte så mycket på förr men det kommer upp när man skriver i dom här trådarna.

Jag vet en gång till när "folk" låg med en kvinna det var när Samatha Fox var i Sverige 1986 det var nog 5 man som tog sin chans. Jag var inte med och det var ett gäng från en by i raggarbil.
Varför inte sånt kommer till ytan är nog för att bruden själv inte minns ett skit och vi hade inga mobiler och tog kort.
Sen en sak till nåt så tråkigt var svårt att dra upp på den tiden DNA fanns inte te.x.
Och jag är bara en vanlig sned seglare och på 54år så vet jag bara dessa 3 gånger.

Mörkertalet är nog mycket större. Topic en kille kan aldrig bli för stor för en kvinna men han kan knulla så hon får ont om hon inte är sugen.
Citera
2017-06-28, 21:45
  #28
Medlem
Jag hade en kille vars kuk var alldeles för stor.
Det tog slut efter några år.
Vi kunde inte ha sex så ofta för att det gjorde ont.

Jag hade ont och sår efter varje gång och det var bara typ två ställningar som funkade bla från sidan bakifrån för då kom den inte lika långt in.

Kanske en ställning som funkar för er.
Citera
2017-06-28, 21:57
  #29
Avstängd
Tatturerad.m.Tofss avatar
Synd att jag aldrig fick träffa dig? Skämt å sido jag vet att det fanns killar som hade kukar stora som tremosar som man har kaffe i sade vi förr?

Jag har mött kvinnor som sagt att när dom sett ballen så har dom blivit rädda men dom har också blivit besvikna.
Självklart så har jag frågat var jag ligger i det hela? Nu ska Ni veta att jag var ung i mitten av 1980-Talet men 16 cm med stort ollon har gjort flera barn och fått kvinnor att skrika.
-Herreguud.

Hemligheten för mig har nog legat i hur sjukt det än låter jag har varit trygg.
Alltid jobbat dragit in pengar.
Citera
2017-06-28, 22:04
  #30
Avstängd
Tatturerad.m.Tofss avatar
Mitt sista inlägg jag hatar när folk tar över en tråd.

I bland kan en person göra felsteg och vara borta någon natt jag var en sån men samtidigt så go.

En kvinna jag fick barn med hatade mig i över 20år men nyligen så har vi snackat om mer än om vårt barn. Jag älskade dig när det begav sig?

Men guud så jobbiga NI är du och din son.
__________________
Senast redigerad av Tatturerad.m.Tofs 2017-06-28 kl. 22:06.
Citera
2017-06-28, 22:25
  #31
Avstängd
Neegerrbolls avatar
Jag har en kort men fet snopp tänk en grov gurka 15cm.

Den har jag haft kul med.
Citera
2017-08-27, 20:23
  #32
Medlem
Många tjejer jag varit med känner att de blir tightare, känsligare och att det snart börjar göra ont efter att de kommit. Kanske låter tråkigt, men prova att försöka inte få henne att komma förrän mot slutet? Andra ställningar, inte stimulera klitoris?
Din är lite längre än min. Försök att vara försiktig med att trycka in hela. Många tjejer är olika känsliga i olika perioder under månaden.
Grovleken är inget problem. 13 cm omkrets låter behagligt... mina 18 cm fick så sent som i helgen en tjej att backa ur 😐 brukar dock funka bra fram till första orgasmen.
Citera
2017-08-27, 20:30
  #33
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Övning ger färdighet. Gäller även fittan Du behöver inte vara orolig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback