Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-03, 22:33
  #1
Medlem
Tillåter ni er tappa stilen helt som jag som drar på mig ett par Under Armour shorts och valfri T-shirt. Eller håller ni stilen?

Tycker det är jäkligt skönt att knäppa av den skräddarsydda shortan och byxorna efter en lång dag på jobbet. Men har lite ånges av att se och känna sig lite förmycket "trailor trashig"

Vad har ni för tips?

vad gör ni med håret efter duschen tex...
Citera
2017-06-03, 22:43
  #2
Medlem
Kennethkvartings avatar
Linnebyxor och löst sittande kortärmad skjorta som jag låter de två översta knapparna vara oknäppta på brukar jag ha...

...nä, jag är en arbetarslusk som i bästa fall kör den ekiperingen på fredagskväll.
Citera
2017-06-03, 23:25
  #3
Medlem
Mackan52s avatar
Kvällsrocken med mjuka byxor och t-shirt (ja det är bögigt, jag vet, stäm mig).
Citera
2017-06-03, 23:35
  #4
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Ett par trasiga adidasbyxor och en smutsig polotröja. Sluskigt, men det är skönt med kontrasterna ibland =D
Citera
2017-06-04, 01:34
  #5
Medlem
Mjukisbyxor och en riktigt urtvättat och bekväm t-shirt!
Citera
2017-06-13, 15:31
  #6
Medlem
Bendriks avatar
Rolig fråga.
Ibland blir det såklart träningsbyxor och en t-shirt men då risken alltid finns att man kan behöva lämna hemmet en snabbis så är det oftast mest praktiskt att ta en vardagsskjorta och ett par jeans så slipper man byta om igen.
Citera
2017-06-13, 15:52
  #7
Medlem
MonkMans avatar
En PJ ifran Nufferton
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback