Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-06-04, 23:50
  #25
Medlem
mikkelbergs avatar
Passa dig för äldre män som vill hänga med o sälja droger till kids..
Citera
2017-06-04, 23:52
  #26
Medlem
Flickpojkens avatar
Va tycker ni om rohypnol och stilnoct? borde inte de va lyx/fin benzo lite som motsvarighten till kokain i sin klass?

Kommer ihåg att folk tog de i samband med alkohol och kokain på den tiden när jag va för liten för att knarka skälv. mins att en väns bror höll på med de. Och Dessutom gör sej folk besväret att injesera så de kan ju inte va som sobril precis? Har stött på de ute några gånger också.

Skulle va häftigt om de fanns nån variant på de från kina som RC drog..
__________________
Senast redigerad av Flickpojken 2017-06-05 kl. 00:15.
Citera
2017-06-04, 23:57
  #27
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikkelberg
Passa dig för äldre män som vill hänga med o sälja droger till kids..

Haha, vi går ju inte på högstadiet direct. Men han gillar att hänga med oss udda snubbe. Har en konstig tjej också ingen aning om va hon är för något en av de mer udda existenserna jag stött på.
__________________
Senast redigerad av Flickpojken 2017-06-05 kl. 00:19.
Citera
2017-06-05, 05:32
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snedskjutenanka
Du kan glömma att få 50 spänn för ett piller.
10-20kr är mer realistiskt.
Vore väl ropparna då ifall det är the real deal, vilket jag starkt betvivlar. Och då är det ändå ingen som lär köpa några större kvantiteter ändå.
Citera
2017-06-05, 09:55
  #29
Medlem
Flickpojkens avatar
Vill bara klargöra att jag aldrig sa 50 de va ett missförstånd tror jag. jag tänkte 30 A, 100 stycken.
__________________
Senast redigerad av Flickpojken 2017-06-05 kl. 10:48.
Citera
2017-06-05, 13:54
  #30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
Vill bara klargöra att jag aldrig sa 50 de va ett missförstånd tror jag. jag tänkte 30 A, 100 stycken.

Om du halverar den summan har du en realistisk siffra, ifall det är apoteksvaror.
Citera
2017-06-05, 16:45
  #31
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snedskjutenanka
Om du halverar den summan har du en realistisk siffra, ifall det är apoteksvaror.

va placerar sej olika benzo prismässigt då? spelar de ingen roll? är de viktiga bra om de apoteksvaror eller inte?
Citera
2017-06-05, 18:10
  #32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
va placerar sej olika benzo prismässigt då? spelar de ingen roll? är de viktiga bra om de apoteksvaror eller inte?

Runt 10-15kr/st för vallar, stilnoct, xanax osv.
FM1or och stavar kan man få lite mer för om det är riktiga apoteksvaror.
Köper man runt tusen åt gången kan man få ner priset till 3-4kr/st.
Citera
2017-06-06, 15:07
  #33
Medlem
Flickpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snedskjutenanka
Runt 10-15kr/st för vallar, stilnoct, xanax osv.
FM1or och stavar kan man få lite mer för om det är riktiga apoteksvaror.
Köper man runt tusen åt gången kan man få ner priset till 3-4kr/st.

men de finns väl inte changs att få benzo för 10 kronor om köper till exempel 100 st? de är dom kvantiterna jag undrar över.
Citera
2017-06-06, 18:14
  #34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Flickpojken
men de finns väl inte changs att få benzo för 10 kronor om köper till exempel 100 st? de är dom kvantiterna jag undrar över.

Om du köper 100st benzo brukar priserna ligga runt 9-12kr/st.
Citera
2017-06-10, 15:04
  #35
Medlem
bengt-allans avatar
Intressant tråd måste jag säga...

Sitter ju själv på ett antal burkar benzo av kanske intressant slag så kanske jag borde bli langare jag med?
Måste nog googla på det där med intressant eftersom denne nörden icke vet.

Behöver egentligen inte stålarna och är det ens värt att riskera att hamna i straffregistret när man aldrig dömts för något i hela sitt liv. Den frågan är väl mest en retorisk och rent samvetsfråga i mitt inre.

Men är det värt risken är min tanke?
Finns ens något intresse för benzo som man enbart kan tänka sig att sälja ubruten förpackning av?
Och hur fan hittar man en kund liksom?

De lär ju tro att jag är en civilare utifrån mitt utseende.
Hahaha!

Några råd rent hypotetiskt alltså eftersom jag inte skulle gå med på att springa runt och sälja två piller hit och fem piller dit.

Visst, jag sitter också bakom VPN och ändå undrar jag om jag borde gå ner i underjorden istället och kolla - alltså dark web.
Fast är inte det mycket arbete för någon eventuellt såld burk.
Plus att jag kanske råkar springa på en snut...

Nä, ska man sälja så ska det vara till någon ICKE nedgången typ som är i behov och man slipper visa sig bland pundarna.

Eder
B-A
__________________
Senast redigerad av bengt-allan 2017-06-10 kl. 15:07.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback