Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-07-11, 15:31
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onyxer
*suck*...
vi gör vad fan vi vill.. även sparkar dig på pungen om du ens har nån..
Du är sugen på å bli halshuggen alltså? Gör du som du vill gör andra som de vill också, sjuka människa!
Citera
2017-07-11, 16:12
  #26
Medlem
SnobbenLs avatar
Du är rätt kort i din beskrivning. Med den begränsade information du gett blir det väldigt svårt att ge några konkreta råd för din situation specifikt. Du har inte berättat hur länge ni känt varandra, ifall ni har gjort något sexuellt i historiken, om han har sagt att han är intresserad och hur du i så fall svarade.

Dålig tråd, skärpning!

Men visst du kan få ett generellt råd, som du med 99% chans ändå avfärdar eller i bästa fall säger "åh, intressant" för att sedan fortsätta köra på i gamla banor. Här är mitt råd.

Om en kille visar intresse och du inte är intresserad, säg det och föreslå inte att vara vänner, då detta är ogenuint. Innerst inne så vill du inte vara vänner med en kille som är olyckligt kär i dig. Du försöker undvika en obehaglig situation som uppstår när man sätter gränser och gör någon besviken. Enkelt råd, som du inte kommer följa. Varsågod gumman
Citera
2017-07-11, 16:43
  #27
Medlem
Du verkar ju vara attraherad av honom samtidigt. En del snubbar (och kvinnor med för den delen) har svårt att koppla att någon kan vara attraherad av dem (visat genom kroppsspråk, beteende) men ändå inte vill ha dem. Då har de svårt att acceptera ett nej. Det är ett typiskt våldtäktsbeteende det där, inte "lura i en buske och överfalla" typ av våldtäkt, utan tjata, uppvakta och när tålamodet brister-våldta typ av våldtäkt.

Kan han inte ta att du ratar honom så vill jag varna för fortsatt umgänge med honom, särskilt om ni är ensamma.
Citera
2017-07-11, 18:24
  #28
Medlem
pillowpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Jag är vänlig mot en kille och han tror att jag gillar honom, men jag har varit tydlig med att jag inte är intresserad av honom på det sättet. Men han fortsätter att hålla på. Vad ska man göra?

Killen ser riktigt bra ut, men min magkänsla säger mig att jag inte borde dejta honom.

Du behöver inte göra någonting. Men are men (vilket ju är underbart under rätt omständigheter) så han kommer kanske att försöka ett tag ... Men gör bara ingenting så tröttnar han snart.

Får dock en känsla av att du ger honom signaler att du vill något. Därför är han på.

Bestäm dig för om du vill eller inte, sedan agerar du efter det. Din magkänsla säger troligen nej av en orsak, så ... det finns andra vettu.
Citera
2017-07-12, 01:11
  #29
Medlem
Är det en bra kille och du är attraherad och vill h ett förhållande så ge'an en chans.
Det är de bästa förhållandena, han kommer att göra allt för dig.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback