Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-03, 16:15
  #1
Medlem
keyboardcowboys avatar
Hej allihopa!

Tänkte testa dra ut själv, vill testa hur det är att vara på Stureplan, har dock en annan agenda med, behöver hitta någon som kan följa med på en dubbeldate med två tjejer, (har ingen killkompis som är singel förnärvarande så :/ )

Hur skulle ni göra? Vart ska man gå ? Hur ska man approcha andra?

Ge era råd! Så skriver jag sen hur de gick!

(Finns en anledning till att det måste vara stureP då tror de tjejerna gillar såna killar, behöver inte gå in mer på det!
Citera
2017-06-03, 16:35
  #2
Medlem
Decentralizeds avatar
Jag förstår inte riktigt. Du vill dra ut själv, men du vill att någon ska följa med? Är det två tjejer som vill dra ut med dig på Stureplan? Dra ut själv med dem istället, kan nog inte bli annat än kul
Citera
2017-06-03, 18:32
  #3
Medlem
Hur ser brudarna ut?
Vilken brud får man om man följer med?
Är det monsterjakt det är frågan om?
Citera
2017-06-03, 19:24
  #4
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Är båda OK eller behöver du en "grenade jumper"?
Citera
2017-06-03, 21:28
  #5
Medlem
keyboardcowboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decentralized
Jag förstår inte riktigt. Du vill dra ut själv, men du vill att någon ska följa med? Är det två tjejer som vill dra ut med dig på Stureplan? Dra ut själv med dem istället, kan nog inte bli annat än kul


Kanske lite oklart förklarat, nej ska träffa dem nästa helg, och du behöver jag en wingman, därför funderade jag på gå ut ikväll och hitta någon!

Är någon här sugen så skicka PM

Men se till att du ser någorlunda bra ut, är 25-35 ca och bor i Stockholm! Lovar tjejerna är riktigt snygga! Help a brother out!
Citera
2017-06-04, 12:31
  #6
Medlem
Decentralizeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardcowboy
Kanske lite oklart förklarat, nej ska träffa dem nästa helg, och du behöver jag en wingman, därför funderade jag på gå ut ikväll och hitta någon!

Är någon här sugen så skicka PM

Men se till att du ser någorlunda bra ut, är 25-35 ca och bor i Stockholm! Lovar tjejerna är riktigt snygga! Help a brother out!

Okej jag fattar! Är tyvärr lite yngre än det du nämnde samt har flickvän, annars hade jag gärna hjälpt dig haha. Har du ingen kompis du kan fråga?
Citera
2017-06-04, 15:35
  #7
Medlem
Manorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keyboardcowboy
Hej allihopa!

Tänkte testa dra ut själv, vill testa hur det är att vara på Stureplan, har dock en annan agenda med, behöver hitta någon som kan följa med på en dubbeldate med två tjejer, (har ingen killkompis som är singel förnärvarande så :/ )

Hur skulle ni göra? Vart ska man gå ? Hur ska man approcha andra?

Ge era råd! Så skriver jag sen hur de gick!

(Finns en anledning till att det måste vara stureP då tror de tjejerna gillar såna killar, behöver inte gå in mer på det!

Okej Keyboardcowboy, så här skulle jag göra: lägg ner hela idén om att hitta en wingman på förhand och ta ut guzzarna själv istället. Jag menar, det kommer bli svårt för dig att digitalt avgöra vad det är för lirare som svarar på din PM-begäran; personen kanske inte alls går ihop med den vajb som du och tjejerna skapar. Bättre då att ta ut dem själv med intentionen att ha en nice kväll på stan och connecta med folk på samma frekvens. Snart, om ni är öppna för det alltså, kommer den fjärde pusselbiten falla på plats av sig själv. Om det ens behövs det vill säga, damerna kanske nöjer sig med ditt sällskap? Hoppas ni får en bra kväll hur det än blir. Peace.
Citera
2017-06-30, 14:31
  #8
Avstängd
Det funkar att gå ut själv, se bara till att ha kul och inte "söka" andras roliga.
Då kommer folk själva söka sig till dig och du hittar snabbt nya vänner!
Citera
2023-12-28, 21:52
  #9
Medlem
Undrar samma sak dom trådskaparen.
Citera
2023-12-30, 16:45
  #10
Medlem
Alltså vad är effektivaste sättet att hitta en wingman/woman 2024?
Citera
2023-12-30, 16:48
  #11
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossenisse
Alltså vad är effektivaste sättet att hitta en wingman/woman 2024?

Går väl och hitta nån hemsida där man kan hyra in någon går och hyra allt nuförtiden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback