Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-06-03, 22:56
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombah
Det är enklare att röka cannabis än att äta det, likväl som nybörjare som för folk som hållt på ett längre tag

Helt rätt.
Citera
2017-06-04, 01:42
  #26
Medlem
Bluepants avatar
Jag tror att du undermedvetet känner lite obehag kring det som hände när du mådde dåligt och hade yrsel. Bearbeta det, tänk igenom det ordentligt, och sen lämna det bakom dig. Då tror jag att du mår bättre.
Citera
2017-06-06, 07:21
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rickuz
Inte för att mitt svar hjälper trådskaparen eller någon annan som har svårt för cannabis, men jag förstår helt enkelt inte vad som är problemet.

Jag har aldrig behövt "mjukstarta" med 1 gram, vara försiktig och inte blanda med alkohol o.s.v. Första gången jag rökte så var jag ganska full, och jag tog en hel joint själv. Mådde toppen och ruset var det behagligaste jag dittills någonsin varit med om.

Sedan dess har jag rökt en hel del, både tillsammans med alkohol och utan. Har aldrig haft ångest, yrsel, panik, psykbryt, tuppat av eller några andra problem som vissa personer räknar upp. Jag tror att trådskaparen "spänner sig" och tänker för mycket. Antingen det eller så har vissa människor en genetik som inte går ihop med THC.

Jag instämmer! Jag kunde inte ha skrivet det bättre själv!!
Citera
2017-06-17, 11:12
  #28
Medlem
drozboxs avatar
Slösa inte röka när du dricker, alkohol förstör allting, och även om du känner något så kommer du snea. Snear du inte så känner du inget.

Den yrsel du känner har förmodligen med syret och göra när du röker, för man känner inte ruset när man är full.
Citera
2017-06-30, 14:15
  #29
Avstängd
Nej.
Cannabis passar inte alla och man ska inte tvinga fram något!
Det blir lite som att trycka en cirkel i en triangelform med våld, det kan bara gå fel!
Håll dig undan tycker jag.
Citera
2017-06-30, 14:17
  #30
Avstängd
knullkarlssons avatar
Varför är cannabis inte en drog?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback