Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-19, 19:55
  #289
Medlem
Redisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
snart går hon ut med att hon är gravid även om hon har sagt att hon inte vill ha barn ... vänta och se. .
Det skulle kunna ge en uppsving. Stackars djur i all ära men det är alldeles för smal nisch.
Citera
2023-11-19, 19:58
  #290
Medlem
snurresprettiss avatar
Vad tjänar Therese i månaden på sin youtube-kanal?
Citera
2023-11-20, 21:48
  #291
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redisa
Det skulle kunna ge en uppsving. Stackars djur i all ära men det är alldeles för smal nisch.
ja, hon snackar skit .
Citera
2023-11-25, 23:13
  #292
Medlem
Gick relativt snabbt att hitta adressen till nya huset. Verkar som att hon inte vill att bilder på fastigheten ska finnas på nätet. Synd bara att Expressen publicerade en artikel om kåken för ett antal år sedan.

11 miljoner gick husköpet på.
Citera
2023-11-25, 23:38
  #293
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
snart går hon ut med att hon är gravid även om hon har sagt att hon inte vill ha barn ... vänta och se. .

Jag såg henne i stan (Nybroplan) för någon vecka sedan. Då det fortfarande var fint väder. Hon såg verkligen inte gravid ut. Däremot något kortare än vad jag föreställt mig.
Citera
2023-12-11, 17:06
  #294
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubbabubbis
snart går hon ut med att hon är gravid även om hon har sagt att hon inte vill ha barn ... vänta och se. .
Det kommer hon inte göra. Hon har autism och är nog ganska medveten om att NPF hos kvinnor som väljer att bli mödrar innebär stora svårigheter. Nu har hon ju Anders men hon kommer inte göra det. Hon har ju massa djur ”istället”. (Och det räcker bra så för en kvinna med autism/NPF.) En snart 37-åring inser ju naturligtvis detta.

Jag menar inte att hon skulle bli en dålig mamma eller kritiserar henne eller så, men att bli mamma om man har NPF är en stor utmaning bara.
__________________
Senast redigerad av Roxic 2023-12-11 kl. 17:14.
Citera
2023-12-19, 14:10
  #295
Medlem
Någon har betalat över 100 000 på Tradera för att få ta över Thereses instagram under en dag. Nu måste jag följa kontot för att få se vem det är.
Citera
2024-03-28, 14:16
  #296
Medlem
TroPelleDets avatar
Läser att Therese Lindgren flippar ut på äggproducenter och uppmanar till bojkott av ägg i påsk.

Länk: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ducentens-svar

Therese, alla kan inte göra vinst i sitt bolag på 15 miljoner per år och bo på Kungsholmen. Vissa måste arbeta på riktigt och dra in brödfödan också.
Citera
2024-03-28, 21:47
  #297
Medlem
EgyptiskKatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TroPelleDet
Läser att Therese Lindgren flippar ut på äggproducenter och uppmanar till bojkott av ägg i påsk.

Länk: https://www.aftonbladet.se/nojesblad...ducentens-svar

Therese, alla kan inte göra vinst i sitt bolag på 15 miljoner per år och bo på Kungsholmen. Vissa måste arbeta på riktigt och dra in brödfödan också.
Nej, men kanske man skulle se till att ha de bättre för höns då på äggproducenternas fabriker.

F.ö bor hon i Upplands Väsby, inte Kungsholmen
Citera
Idag, 15:15
  #298
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Vad tjänar Therese i månaden på sin youtube-kanal?

Säkert en miljon kronor. Minst! Hon var känd för att göra många samarbeten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback