Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-06-21, 17:42
  #37
Avstängd
Svennebajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molusken
Jag vill inte krossa dina drömmar men släpp honom. Han skulle nog aldrig vilja ha en sån desperat tjej ändå så hitta bara en ny kille, de finns gott om fina sådana i Sverige.
Ganska roligt ändå att tjejer också kan vara så här desperata
Citera
2017-06-25, 00:43
  #38
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av florafripp
Hej,

För några veckor sedan var jag på festival och träffade en mycket härlig och rolig kille som jag hemskt gärna skulle vilja komma i kontakt med igen.

Vet vilken ort han bor på och ungefär ålder men tyvärr inget namn. Tog dock några bilder så det har jag.

Hur ska jag gå tillväga, är det konstigt att fråga någon på orten där han bor om de känner igen honom utifrån bilden?

Tack kära FB på förhand!

Har ej läst hela tråden men en gång gjorde jag så här när jag ville hitta en kille jag hade träffat på ett uteställe. Jag visste vilken ort han kom ifrån (rätt liten) och ålder, åkte dit och gick till högstadieskolan (minns inte om det fanns flera), bad att få kolla i några gamla skolkataloger och voilà, där fick jag fram namnet. Sen var det bara att leta upp efternamnet i telefonkatalogen (ja, vi snackar tideräkningen innan internet).
Citera
2017-06-27, 22:39
  #39
Medlem
FreshMilks avatar
Hur gick det för dig?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback