Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-02, 17:56
  #1
Medlem
AA-suiteds avatar
Här berättar vi stereotyper om och erfarenheter av med personer som arbetar med tatueringar och/eller piercing. Erfarenheter är roligast att höra. Själv har jag bara fördomar och kortfattat består de i att personerna ofta kan bete sig som tonåringar som aldrig har växt upp.
Citera
2017-06-02, 18:21
  #2
Medlem
D1VAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Här berättar vi stereotyper om och erfarenheter av med personer som arbetar med tatueringar och/eller piercing. Erfarenheter är roligast att höra. Själv har jag bara fördomar och kortfattat består de i att personerna ofta kan bete sig som tonåringar som aldrig har växt upp.

Menar du då folk som har flertals/mångs tatureringar alt piercing? Skillnad på en persom som har en liten tatuering och kanske hål i öronen än någon som täckt halva kroppen?
Citera
2017-06-02, 19:05
  #3
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D1VA
Menar du då folk som har flertals/mångs tatureringar alt piercing? Skillnad på en persom som har en liten tatuering och kanske hål i öronen än någon som täckt halva kroppen?
Jag menar personer vars yrke består av att tatuera eller pierca.
Citera
2017-06-02, 19:12
  #4
Medlem
Jellohs avatar
Har alla tavlor av H.R.Geiger i bakhuvudet men vet inte vem Picasso eller Matisse är.
Citera
2017-06-02, 20:55
  #5
Medlem
supremanics avatar
Att de äger minst en hoodie med varg eller tribal-motiv. Pyntar säkert även sina hem med tavlor med sådana motiv.
Citera
2017-10-15, 02:31
  #6
Medlem
ALLA knarkar. känner ingen tatuerare som inte gillar att kröka
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback