Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-06-03, 03:30
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyson2010
Håller med.
Men jag skulle vilja veta mer om hur du TS förhåller dig i de situationerna. Klart att bruden totalt ignorerar dig, o hennes uppmärksamhet vill du säkert inte ens ha.

Men om detta påverkar ditt självförtroende så att du bara blir tyst o ståendes där så borde du göra nåt åt det, alltså visa upp dig eller höras mer. Det får inte bli för mkt haha men du kan t.ex. prata med de omkring eller va med i diskussionerna med din kille.

Förövrigt låter hon som din killes vän, inte din


Behöver nog utveckla vad jag menar.

Vet ej hur du vanligtvis är i sociala sammanhang och det spelar egentligen ingen roll så länge du inte stänger av eller visar N att det påverkar dig.

Om det N gör är provocerande bör du inte ge henne det nöjet. Lägg ingen fokus på vad hon gör, va dig själv o fokusera på hur du kan göra för att slippa känna sådär i hennes närhet.

Var oberörd o obrydd, mkt sexigare! Du är ute för att ha kul, se till att du har kul utan att låta såna som N påverka dig ☺
__________________
Senast redigerad av Tyson2010 2017-06-03 kl. 04:04.
Citera
2017-06-03, 04:38
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thisisfake
Alltså jag sitter ju inte tyst bredvid som ett fån, jag sitter ju och snackar med resten av gänget. Jag vill ju inte behöva vara på min pojkvän hela kvällen bara för att hon inte ska vara det eller klänga på honom varje gång han är ute och röker bara för att hon inte ska följa efter så de blir ensamma. Jag vill ha trevligt med mina kompisar, inte vara efter P och N som någon barnvakt, men jag tycker hon beter sig respektlöst när hon håller på framför ögonen på mig, vilket min pojkvän vet om och då tycker jag han kan säga åt henne snällt att backa.
Känner inte att det är jag som bör göra det, då det inte är mig hon är på.

Hann skriva innan jag såg att du svarade. Ok bra i så fall bör du ej visa att du påverkas överhuvudtaget
Citera
2017-06-03, 06:58
  #27
Medlem
Sånt beteende är inte okej och jag hade gett både karln och den där N en avhyvling utan dess like!

Du får ställa N mot väggen, ifrågasätt hennes beteende och be henne hålla sig till sin egna kille.
Citera
2017-06-03, 11:18
  #28
Medlem
No.Pain.No.Gains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Självklart är det killens sak att säga ifrån.
Tänker du att hon skall säga ifrån och det blir lite girl fight om honom?

Varför skulle det bli en girl fight? Om man vet hur man ska föra en diskussion när någon gått för långt så kan det vara väldigt smidigt.

y: "Hej X"
X: "Hejsan Y"
Y: "Jag har tänkt på en sak, det känns som du flörtar med min pojkvän och det känns lite obekvämt. Om det fortsätter så måste vi ta och sluta umgås"
X: "förlåt, det var verkligen inte menar på det viset. Jag ska tänka på det i fortsättningen."

Jag kan hålla med om att killen kan säga ifrån. Men som jag skrev i tidigare inlägg så kanske han inte bryr sig ett dugg om denna brud därav att han inte tänker så mycket på det.
Citera
2017-06-07, 18:11
  #29
Medlem
Jag tycker du ska antagligen börja hångla med din kille eller göra något med han när hon bara har ögonen på honom. Om hon sitter och tittar då bodde hon ju vara pinsam 🤧

Bli bästa vän med hennes pojkvän och umgås bara ni tre?

Börja var social med henne så hon måste ändra fokus till dig. Liksom om hon sitter och pratar med han kolla på henne och försök att få hennes uppmärksamhet.
Det bodde ju ändå vara rätt enkelt när ni sitter och dricker?

Han gillar antagligen uppmärksamheten eller så bry han sig inte om henne och tänker att hon slutar snart för att hon fattar att jag inte är intresserad


Men din kille är ju rätt elak mot sin kompis då om han märkt att han får blickar av henne och sedan fortsätter som inget?
Citera
2017-06-07, 22:19
  #30
Medlem
Neptun0s avatar
Om du känner dig osäker/inte gillar läget mellan N och P så bör väl det vara du som tar tag i det hela och säger till henne väl?
Citera
2017-06-07, 22:27
  #31
Medlem
Det är din pojkvän som ska säga ifrån. Du äger inte honom. Han vet hur du känner och vad som pågår.
Citera
2017-06-09, 00:58
  #32
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisfake
Hur gör man i en sån här situation? P sa att han förstod mig i början men nu tycker han bara att jag är löjlig för han kommer ju aldrig göra något med henne. Jag litar på P, men jag litar inte på N. Det är inte bara vi som märkt utan även andra. Har jag rätt att be P säga åt henne att backa undan nästa gång det händer eller är det jag som är löjlig?

Riv i åt sliddjuret att hålla sig åt helvete borta från din karl, om hon inte vill gå hem med sina tänder i en påse, det är en bra början.
Finns på tok för många äckliga pissluder som inte har vett nog att GE FAN I UPPTAGNA KARLAR.. Been there, done that...

Och ja, din karl BÖR ju säga åt henne, om hon nu har något innanför pannbenet och har någon typ av förmåga att ta till sig information, men med tanke på hur fittigt och respektlöst aset beter sig mot dig redan, ger jag inte mycket hopp för ludret.. Usch för sådana äckliga fittor!
Kompanistryk är det enda raka!

Hade brudjäveln haft något innanför pannbenet HADE HON UPPENBARLIGEN FATTAT att ni är ett par, och bör således hålla sig långt åt helvete borta från er.. Att en del fittor har så jävla svårt att fatta detta alltså....
Citera
2017-06-25, 11:24
  #33
Avstängd
moluskens avatar
Det är upp till din kille just nu, om du litar på honom så ska det inte spela någon roll. Säg bara till din pojkvän att du tycker det är obekvämt men inte mer för du vill inte framstå som jätte-svartsjuk eller orolig för det kan döda attraktionen.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback