Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-06-30, 23:05
  #25
Medlem
Här är bilder på tre av mina 4 plantor, de odlades ungefär samtidigt, fått samma soil etc,
men det är natt och dag skillnad på dem. Den största är en bastard, gissar nån sativa. Harlequin är den minsta och gorilla glue har kommit in i puberteten snabbast och har buds överallt.

jag har samma behov att visa mina plantor som en mamma vill visa sin nyfödda bäbis, skillnaden är att min bebis är vackrare :P


http://imgur.com/a/6JdMj
Citera
2017-07-01, 00:04
  #26
Medlem
TokayGecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokitoki
Här är bilder på tre av mina 4 plantor, de odlades ungefär samtidigt, fått samma soil etc,
men det är natt och dag skillnad på dem. Den största är en bastard, gissar nån sativa. Harlequin är den minsta och gorilla glue har kommit in i puberteten snabbast och har buds överallt.

jag har samma behov att visa mina plantor som en mamma vill visa sin nyfödda bäbis, skillnaden är att min bebis är vackrare :P


http://imgur.com/a/6JdMj

Ser rätt okej ut, fast super små . Osäker på om jag vill posta en bild på mina, de är i vecka 8. Vill liksom inte bidra till romantiken kring det hela. Bor utomlands och det är fullt lagligt där jag bor att odla. Ändå ett tvivel inom mig.. Får se ifall det kommer en bild imorgon

Odlar destuom under 1 O.D Budmaster 2, samt 1 G.O.D Budmaster 2 som en polare lånat ut, allt i ett 100x100x200 tält, bättre blir det inte! 27l smartpots och har 2 fina auto damer från Dinafem(1 Critical +2.0 samt Blue amnesia xxl). Brukar dock köra DWC men sommartid där jag bor är det för varmt.
__________________
Senast redigerad av TokayGeck 2017-07-01 kl. 00:08.
Citera
2017-07-01, 11:06
  #27
Medlem
jacobsingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokitoki
Här är bilder på tre av mina 4 plantor, de odlades ungefär samtidigt, fått samma soil etc,
men det är natt och dag skillnad på dem. Den största är en bastard, gissar nån sativa. Harlequin är den minsta och gorilla glue har kommit in i puberteten snabbast och har buds överallt.

jag har samma behov att visa mina plantor som en mamma vill visa sin nyfödda bäbis, skillnaden är att min bebis är vackrare :P


http://imgur.com/a/6JdMj

De tar sig Kul!
Citera
2017-07-01, 21:55
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokayGeck
Ser rätt okej ut, fast super små . Osäker på om jag vill posta en bild på mina, de är i vecka 8. Vill liksom inte bidra till romantiken kring det hela. Bor utomlands och det är fullt lagligt där jag bor att odla. Ändå ett tvivel inom mig.. Får se ifall det kommer en bild imorgon

Odlar destuom under 1 O.D Budmaster 2, samt 1 G.O.D Budmaster 2 som en polare lånat ut, allt i ett 100x100x200 tält, bättre blir det inte! 27l smartpots och har 2 fina auto damer från Dinafem(1 Critical +2.0 samt Blue amnesia xxl). Brukar dock köra DWC men sommartid där jag bor är det för varmt.


Haha vilken j-la romantik?

Mina är i vecka 8 också, utomhus, södra kaliforien vid havet, tror jag hade dem i för små krukor för länge. Den stora stod i en hink, får se nu om de tar sig, satte dem i de nya stora krukorna för ett par dagar sedan. Sedan har vi haft jävligt kukigt molnväder de senaste två månaderna, är nog över snart.

Förra året odlade jag på balkong, jag slängde till den vattet någon gång då och då. Den var riktigt jävla vissen imellanåt. Men repade sig alltid och gav till slut ett par hundra gram hyfsat bra röka. Detta året är jag mer noggran och tar hand om dem bättre, kommer att använda plantorna till att göra juice av vilket ska vara riktigt nyttigt
Citera
2017-07-10, 18:09
  #29
Medlem
Jessigirlies avatar
Synd det inte går lägga upp bild direkt, typ facebookstyle..
Orkar inte skaffa nån regg på nån bild sida, annars hade ni fått pisk av en brud!😂
Ingen aning om deras ålder, men stora som buskar allihopa!😘😇
Citera
2017-07-10, 18:10
  #30
Medlem
Jessigirlies avatar
Tips killar : odla i 50/50 jord o hästbajs!
Citera
2017-07-10, 18:43
  #31
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessigirlie
Synd det inte går lägga upp bild direkt, typ facebookstyle..
Orkar inte skaffa nån regg på nån bild sida, annars hade ni fått pisk av en brud!😂
Ingen aning om deras ålder, men stora som buskar allihopa!😘😇
http://imgur.com/ funkar väl bra att lägga upp på?
Lagt upp flera gånger och är inte reggad på sidan.
Citera
2017-07-10, 20:06
  #32
Medlem
Jessigirlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
http://imgur.com/ funkar väl bra att lägga upp på?
Lagt upp flera gånger och är inte reggad på sidan.

Måste ju ladda hem en app, efter tre försök la jag ner.. 😊
Citera
2017-07-10, 21:51
  #33
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessigirlie
Måste ju ladda hem en app, efter tre försök la jag ner.. 😊
Gissar att du sitter via en telefon då eller nått? Jag behöver bara trycka på den gröna knappen längst upp så kan jag ladda upp vad jag vill
Eller bara dra bilden/bilderna dit
Citera
2017-07-12, 03:48
  #34
Medlem
Jessigirlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Gissar att du sitter via en telefon då eller nått? Jag behöver bara trycka på den gröna knappen längst upp så kan jag ladda upp vad jag vill
Eller bara dra bilden/bilderna dit
Japp telefonen...
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback