Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-23, 04:56
  #241
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cirkusregeringus
Jag såg ditt citat på mitt inlägg, så jag citerar ovan vilket jag antar vad det du hänvisade till.

Det är ett intressant resonemang, att svenska män (eller vita män i allmänhet som du sa) är i ett kallt, psykologiskt krig med en avundsjuk fiende med mindrevärdeskomplex. Jag önskar det vore så, och hoppas det, men icke desto mindre fungerar deras valda strategi: Så mycket rasblandning som förekommer bland tonårstjejer idag i Stockholm där jag bor och rör mig, har inte varit skådat tidigare i historien. Jag vet även att segregationen mellan invandrare och svenskar är stor, vilket glädjer mig eftersom storskalig rasblandning kommer att skada det svenska folket permanent.

Först och främst, andra stycket ovan om att ingjuta ett lägre självförtroende hos svenska män genom att manipulera oss att tro att våra egna kvinnor hellre föredrar andra män från fjärran Östern - jag skulle inte kunnat sagt det bättre själv. Inom mig är det just det jag känner. En hemsk känsla, då det är männens uppgift att producera nästa generation svenskar, och när detta mål skyms av budskap om vår impotens, så påverkas vi helt klart.

Ursäkta mitt svar dröjt så länge, har haft lite fullt upp senaste tiden. Ville ta mig tiden att ge ett ordentligt svar på någon som också uppenbarligen tagit sig tiden.

Men tack att du förstår vad jag försökte komma på in på. Kvinnor generellt sätt är i allmänhet är ganska lättmanipulerade och vågar inte sticka ut så mycket. Framförallt gäller väl detta unga kvinnor.

Så, om man matas med ett budskap från olika håll, t ex att det är "hett" med negrer och araber så är det en form av anpassning från deras sida att förhålla sig till en social acceptans. T ex öppna sig lite extra (pun intended) inför dessa folkgrupper.

Rasblandning är förstås ett utmärkt långsiktigt mål att göra sig av med det som man upplever som det största hotet / konkurrensen.

Det jag inte förstår är att du "hoppas" på att det är på just detta sättet?

På tal om Stockholm, det är ju bara att hänga på söderkrogarna så är det väl ändå väldigt "vitt"? Sen att man skulle framföra SD-liknande åsikter i dessa grupperingar är ju det värsta man kan göra. Jag och tjejen har gjort lite försiktiga / oskyldiga experiment med smått kaotiska och komiska konsekvenser.

Däremot på Stureplan och andra innerstads-ställen framgår din "mångkulturalistiska iaktagelse" desto mer måhända. Så är det nog också i diverse förorter.

I vilket fall - apropå "hemsk känsla" - så gäller detta förstås inte alla kvinnor, såväl unga som äldre. I vissa kretsar, t o m V eller MP sympatisörer, kan motsägelsefullt nog föredra typiskt svenska / blonda män i praktiken. Men, även dom som föredrar svenska män, försvarar nog massinvandring (dvs import av unga män som ju inte alltför sällan hamnar i förorter) pga av att detta "trycker ut svenska män" inåt stan där dom ev själv hänger = större utbud.

Citat:
Ursprungligen postat av cirkusregeringus
Det sista stycket förstår jag inte, vilka menar du har anslutit sig till vilka? Kvinnorna till... muslimerna? araberna?

Det här har lite med den judiska konspirationen att göra. Man, kvinna eller man, har nog inte medveted valt "jude före svensk" eller liknande. Utan det handlar mer om hjärntvätten under uppväxten, såsom inmatningen av kulturmarxism / feminsm / liknande destruktiva ideologier som är judiska uppfinningar i grunden. Det är, såsom jag förstår, långsiktiga samhälls-omvälvningar man har planerat så att folket man för sig tysta krig mot vänder sig mot varandra. "Divide and conquer".

Citat:
Ursprungligen postat av cirkusregeringus
Jag måste tillägga att, även om många här är upprörda, och även jag, så finns det många svenska tjejer som aldrig skulle få för sig att röra en en utländsk man. Jag vet även att många tjejer i sina unga år är vilda, något popkulturen sanktionerat (då är det ju jättebra), vilket innebär att de ligger runt. Dessa ligg består oftast av halft degenererade, "sexuellt aggressiva" män från... ni vet var, och det liknar ett försök att rebellera mot barndomens oskuldsfullhet. Vad de inte vet är att svenska män överlag inte gillar kvinnor som rasblandat i sin ungdom, det visar på självdestruktivt beteende, ett svagt sinne.

Jo exakt, och gick in lite på detta tidigare i detta inlägg.

Citat:
Ursprungligen postat av cirkusregeringus
Nu kommer jag av mig. Sista jag har att säga är att det var intressant att läsa, judisk konspiration vet jag inte vad jag ska tro om, men inget är väl omöjligt längre i den här världen. Förklara gärna vidare vad du åsyftar i sista stycket.

Jag tror det är tre fronts krig mellan kristna, judar och muslimer för att vara kortfattad. Metoderna ser dock lite olika ut uppenbarligen, om detta stämmer.

Men det jag menade i sista stycket hade ju mer med själva reklamen att göra. Bara ett i mängden av exempel på att man uppmuntrar hälften av folket man krigar mot att vända sig mot den andra hälften, fast på ett subtilt sätt att fortplanta sig med icke-vita.

Hade nog kunnat uttrycka mig tydligare i första inlägget. Det är ju återigen inte direkt att kvinnorna medvetet väljer judarnas sida, utan dom blir ett vapen mot sitt eget folk - under förutsättning att man skulle värdera sin egen folkgrupp.

Nu har det visserligen gått så långt att många kvinnor struntar i sånt, såväl medvetet såsom omedvetet. Men det kanske t o m har en biologisk orsak också. Man kan ju titta på den här videon för att få en bättre inblick i specifikt den teorin.

Citat:
Ursprungligen postat av cirkusregeringus
Edit

Glömde säga detta, men var på en konferens igår angående teknologisk utveckling: Kolonisering av andra planeter med hjälp av nya raketer, självkörande bilar, allt sådant där sci-fi:aktigt som populärvetenskapliga tidningar gillar att skrika om på omslaget, sådant som faktiskt inte kräver någon fantasi för att visionera om.

I vilket fall, upplägget var att ett gäng entreprenörer/företagsledare inom teknologisfären berättade om hur man gör att framgångsrikt starter-up, och sedan skulle olika aktörer pitcha sina egna starter-ups och förhoppningvis skulle de nå ut till alla intresserade i publiken, möjligtvis bli sponsrade. Det var runt 200 personer på plats. Tänk dig serien Draknästet.

Nu till det intressanta, den ena företagsledaren kommenterar på en av pitcharnas power point presentation, som handlade om säkert sex, och pekar på att det inte förekommer någon "färgglad blandning" mellan personerna. Han som pitchat ser förbluffad ut, man kunde höra nervösa skratt i publiken. Märk väl att företagsledaren var en kvinna på en mycket hög position. Det första hon märkte på i hans säkert-sex-app, var att man inte trycktes ned ett budskap om rasblandning i halsen.

Hon la sedan till, efter ett tag av tystnad "Mina svenska designers skulle kunna fixa det åt dig, de är väldigt bra på sånt".

Jag undrar om det är samma människor som producerar dessa reklamer? Ingår de i ett stor nätverk?

Hehe, intressant anekdot.

Jag tror det är en form av pyramid, en slags komplex maktstruktur som är svårt att få exakt överblick för som lekmän som oss. Men vi kan skymta vissa saker, och många hävdar att det är judar som är i toppen av sagda pyramid eller hur man ska säga. Själv vet jag inte 100% säkert, men mycket verkar ju tyda på det.

Det här kaoset med muslimer i kristna länder på sistone, terror osv, kanske också är väl uttänkt. Även det kan vara en slags "Divide and conquer", fast mellan folkgrupper istället för kön, utifrån en möjlig judisk plan. Har på nått sätt svårt att tro att allt sker av en slump. Återigen, mer en spekulation måhända.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback