Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-01, 15:11
  #1
Medlem
Internhumors avatar
Verkar ju vara ett trevligt ställe det där med en lokal som liknar ett hamburgerhak.

Hur är maten?
Citera
2017-06-01, 15:31
  #2
Medlem
Väldigt bra, är där rätt ofta.
De är "kända" för sin kebabtallrik bland oss Eskilstunabor. Grym vitsås och mycket mat.
Citera
2017-06-01, 15:58
  #3
Medlem
Chronicals avatar
Det jobbigaste är väl att det står en krockad lastbil i entrén
Citera
2017-06-01, 16:58
  #4
Medlem
Helt klart värt ett besök, kebabtallriken är i världsklass och det är så generöst med mat att man nästan kan nästan äta ihjäl sig.
Citera
2017-08-19, 10:59
  #5
Medlem
Internhumors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DomMan9009
Helt klart värt ett besök, kebabtallriken är i världsklass och det är så generöst med mat att man nästan kan nästan äta ihjäl sig.

Är det bra såser till kebaben?
Citera
2017-09-14, 22:19
  #6
Medlem
Stället har sett sina glansdagar, lever på gamla meriter. Kebabtallrikarna är fortfarande löjligt stora, såserna är för söta enligt mig och de dränker alltid pommesen i sås om du inte ber om att få den vid sidan om. För övrigt skulle lokalen behöva renoveras.
Citera
2017-09-15, 21:08
  #7
Medlem
Internhumors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geebird1
Stället har sett sina glansdagar, lever på gamla meriter. Kebabtallrikarna är fortfarande löjligt stora, såserna är för söta enligt mig och de dränker alltid pommesen i sås om du inte ber om att få den vid sidan om. För övrigt skulle lokalen behöva renoveras.

Rör de ihop såserna själva eller är det bulk-grejer?
Citera
2017-09-15, 22:50
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internhumor
Rör de ihop såserna själva eller är det bulk-grejer?

Jag tror faktiskt de gör såserna själva, men ska inte svära på det. De öser iaf upp ur tråg och inte ur tuber.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback