Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-31, 16:07
  #1
Medlem
Hej!

Har en fråga, för ca 12h sedan intog jag ca 100mg Lyrica IV. Endast filtrerad en gång genom ciggarett filter. Har nu fått en stor böld och är hård som sten på platsen för intaget trots 100% blodsvar. Nu i efterhand har jag kollat runt en del och läst att just lyrica iv KAN orsaka blodpropp. Hur orolig bör jag vara? Finns det något jag själv kan göra för att motverka detta? Tänkte någon form av blodförtunnande eller liknande.

Tack!
Citera
2017-06-01, 11:17
  #2
Medlem
Ingen?

Tacksam för svar, fortfarande hård på stället.
Citera
2017-06-03, 17:46
  #3
Medlem
Går det verkligen att inta pregabalin IV?
Citera
2017-06-04, 11:03
  #4
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greger-neger
Går det verkligen att inta pregabalin IV?
Går går det väl men om det är så bra är ju en annan fråga 😞 jag skulle aldrig i helvete få för mig att slå Lyrica, sorry TS men du är fan puckad om du gör det, farligt ju 😕
Citera
2017-06-04, 11:04
  #5
Medlem
Indos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vumvem
Ingen?

Tacksam för svar, fortfarande hård på stället.
Hur mår du nu? Är det samma skit så åk in till sjukan, inte värt och chansa med sitt liv..

Mvh Indo aka TRIPPY MAINE
Citera
2017-06-04, 22:43
  #6
Medlem
Får förmoda att det gick sådär, då snubben sedan inte loggade in nå mer.
Citera
2017-06-06, 11:17
  #7
Medlem
Lever ännu, hårdnaden har mjuknat. Men enda och sista gången jag testade Lyrica IV.
Citera
2017-06-06, 11:43
  #8
Medlem
uh-huhs avatar
Kroppen tar inte ens upp ämnena om man kör IV
Åkte du till sjukan eller hur löste du de?
Citera
2017-06-07, 19:27
  #9
Medlem
Haha e man så desperat för att få ruset snabbt kan man ju alltid snorta, men IV vettefan
Citera
2017-06-14, 23:07
  #10
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Kroppen tar inte ens upp ämnena om man kör IV
Vad är det för idioti? Naturligtvis fungerar det IV, alltid med 100% BA, oavsett drog, men det lär ha precis samma effekt som oralt intag. Exakt var tror du den aktiva substansen i läkemedel tar vägen efter att den löst sig i magen?
Citera
2017-06-14, 23:08
  #11
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Vad är det för idioti? Naturligtvis fungerar det IV, alltid med 100% BA, oavsett drog, men det lär ha precis samma effekt som oralt intag. Exakt var tror du den aktiva substansen i läkemedel tar vägen efter att den löst sig i magen?
Precis,det har samma effekt som oralt menar jag såklart
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback