Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-31, 13:58
  #1
Medlem
Hej!

Nu tänker jag att sådana här försvinner ganska snabbt i större städer, men jag tänker mig att det borde ligga en del övergivna här och var. Romer som bor i skogspartier och sedan försvinner och lämnar kvar boplatsen, människor som tröttnat och hivar ut dem någonstans och sådär. På landsbygden står baracker som använts av jaktlag övergivna här och där, uppbrunna fordon och ja det finns litet intressanta grejor som står varstans som är roliga att utforska. Främst är jag intresserad av sådant som folk bott i, husvagnar, baracker, husbilar och så.

Någon som har några tips på ställen att utforska? Jag är för ny i området för att själv kunna bidra med någonting intressant dessvärre.
Citera
2017-08-30, 15:55
  #2
Medlem
Har sett dom komma och gå. oftast i små skogspartier eller större parkeringsplatser men blir ofta bortforslad av myndigheter efter dom stått ett tag. I närhet till tunnelbana oftast då dom tycker om att dela ut tidningar där av nån rolig anledning.
Citera
2018-07-29, 14:53
  #3
Avstängd
karlduschs avatar
Det står nån husvagn och andra fordon under Svindersviksbron. Är det arbetare eller andra som bor i dom? Pysta däck, öppna dörrar osv.
https://upload.wikimedia.org/wikiped...juni_2016a.jpg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback