Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-31, 12:33
  #1
Medlem
Jag har ett YouTube konto där jag har runt 30 000 prenumeranter och runt 500 000 visningar totalt mina videos snittar på ungefär 100 000 visningar per video jag har nyligen sökt till Google AdSense och blev godkänd. När jag loggar in på mitt Google AdSense konto så står det 0.00kr på allt även saldo. (https://gyazo.com/a7875fc890ce6145d12f7546b5aaf67d)

Men såg ett klipp på YouTube där man går in på Resultatrapporter -> Standardrapport -> Filter (lägg till Produkter AdSense for Content hos värd) sen väljer man datum Hela tiden då står det Total intäkt och en summa. Även i betalningar där man kan se procent på när man nått utbetalningsgränsen den står på 0% hur fungerar det och hur uppdaterar man?
Citera
2017-05-31, 13:48
  #2
Medlem
Du kommer ju givetvis inte att få några intäkter på dina 500.000 views som du redan har.
Citera
2017-05-31, 13:50
  #3
Medlem
ManJuices avatar
Måste man inte koppla sitt konto till ens fysiska person (id-handling) för att faktiskt få utbetalningar?
Citera
2017-05-31, 17:29
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fimpzu
Du kommer ju givetvis inte att få några intäkter på dina 500.000 views som du redan har.

Nej det vet jag. Skrev det som statiskt bara.

Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Måste man inte koppla sitt konto till ens fysiska person (id-handling) för att faktiskt få utbetalningar?

Hur gör man det isåfall? Jag kan knappt se saldo den uppdaterar ju inte.
Citera
2017-05-31, 18:34
  #5
Medlem
ManJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GruppenAnonym
Hur gör man det isåfall? Jag kan knappt se saldo den uppdaterar ju inte.
Aldrig gjort det själv. Men har sett klipp på just Youtube på både svenska och engelska där folk förklarar alla stegen från det att man laddar upp till att pengar faktiskt börjar trilla på konton.
Citera
2017-05-31, 20:06
  #6
Medlem
DoungAs avatar
Dina videor måste generera 100 dollar i reklamintäkter innan du börjar få betalt och du får betalt månaden efter du dina annonser fått klick. Tex du får riktigt många klick på en video i april, pengarna trillar in i maj.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback