Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-25, 19:51
  #157
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Det är tydligt att jag uttryckte mig för komplicerat.

Jag har inte sagt att det är rätt sak att göra utan att motivet bakom flyktingmottagande är en idé om att det är rätt sak att göra. Detta till skillnad från t ex ekonomisk motivation eller, som den här idiotiska tråden föreslår, sexuell sådan.

Jag förväntar mig inte att du ska förstå när du är en sån som sprider tramset om "utplåning av svenskar".
Jag tror faktiskt att det kan vara så enkelt att du inte riktigt hänger med i turerna, så jag låter Sargon förklara detta för dig. Enjoy!
Citera
2017-09-02, 16:45
  #158
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Äntligen får feministkliniker(kvinnokliniker) i Malmö skaffa överfallslarm.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...-overfallslarm

Aftonbladet vill göra gällande att det är "män" som ligger bakom behovet, utan att nämna att det är den specifikt feministvurmade och kulturellt utmanade gruppen. D.v.s. absolut inte Svenska män.
Skulle vara intressant att höra tongångarna i "jordmodern".
Citera
2017-09-02, 17:04
  #159
Moderator
Fear2bes avatar
Nog handlar det om sex i en väldigt hög utsträckning. Att alla dessa män lämnar sina kvinnor kvar i kriget struntar feminister i. Kvinnoförtrycket är heller inget de bryr sig om. Hade det däremot varit 90% asiatiska eller ryska kvinnor som kom hit så skulle feministerna gå i taket. Det har man ju hört tidigare vad feminister tycker om svenska män med asiatiska eller ryska tjejer, bara för några år sedan så benämndes såna män som horknullare och görs väl det fortfarande?
Citera
2017-09-02, 18:18
  #160
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
Nog handlar det om sex i en väldigt hög utsträckning. Att alla dessa män lämnar sina kvinnor kvar i kriget struntar feminister i. Kvinnoförtrycket är heller inget de bryr sig om. Hade det däremot varit 90% asiatiska eller ryska kvinnor som kom hit så skulle feministerna gå i taket. Det har man ju hört tidigare vad feminister tycker om svenska män med asiatiska eller ryska tjejer, bara för några år sedan så benämndes såna män som horknullare och görs väl det fortfarande?
I media? Gimme gimme gimme.
Citera
2017-09-03, 12:34
  #161
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
I media? Gimme gimme gimme.
Talar främst om hur snacket gick under tidiga 1990 men det finns i alla fall minst en debattartikel som som har samma åsikter som var så vanliga då.

Invandrartjejer måste sluta dejta svenska män

Invandrartjejer måste sluta dejta svenska män, det räcker nu.

Och tråden på Flashback: (FB) Feminist: Invandrartjejer måste sluta dejta svenska män

Sist men inte minst får vi inte glömma Dan Eliassons "Knulla i Bangkok" En låt som på ett bra sätt beskriver 1990 talets feministiska syn på thailändare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback