Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-30, 19:44
  #1
Medlem
-spitzlix-s avatar
Tjena, söker billig lur mellan 1-2000kr som bara ska duga över sommaren då min kuk Xperia XA gav upp. Någon som har tips? Ska inte användas till spel utan sociala medier, spotify osv simpla saker.

EDIT; Helst liten, inte stor som ett hus utan åt iPhone 5 storleks hållet.
__________________
Senast redigerad av -spitzlix- 2017-05-30 kl. 20:05.
Citera
2017-06-01, 09:21
  #2
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Tjena, söker billig lur mellan 1-2000kr som bara ska duga över sommaren då min kuk Xperia XA gav upp. Någon som har tips? Ska inte användas till spel utan sociala medier, spotify osv simpla saker.

EDIT; Helst liten, inte stor som ett hus utan åt iPhone 5 storleks hållet.
För det priset så finns det inte så många i liten storlek som iPhone 5 men här är ett par på 4,5" vilket ändå är okej för en hand och mindre fickor:

Lenovo B (det interna minnet är ganska litet så skaffa ett minneskort som du gör om till intern lagring med Android 6)
Lenovo A Plus
Citera
2017-06-01, 12:30
  #3
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
För det priset så finns det inte så många i liten storlek som iPhone 5 men här är ett par på 4,5" vilket ändå är okej för en hand och mindre fickor:

Lenovo B (det interna minnet är ganska litet så skaffa ett minneskort som du gör om till intern lagring med Android 6)
Lenovo A Plus
Tack för tipset! La dock en order på Huawei P8 Lite igår. Hoppas den duger
Citera
2017-06-01, 14:13
  #4
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Tack för tipset! La dock en order på Huawei P8 Lite igår. Hoppas den duger
Jadå den är bättre än mina tips men konstigt att du valde den med tanke på att skärmen är på hela 5"!😕
Citera
2017-06-01, 14:18
  #5
Medlem
OstkakanHermanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Tjena, söker billig lur mellan 1-2000kr som bara ska duga över sommaren då min kuk Xperia XA gav upp. Någon som har tips? Ska inte användas till spel utan sociala medier, spotify osv simpla saker.

EDIT; Helst liten, inte stor som ett hus utan åt iPhone 5 storleks hållet.

Köpte en Huawei Y-något i julas för ca 1200 spänn, funkar rätt bra. Den är betydligt bättre än den xperian jag hade för ett tag sen som var i samma Prisklass, även om kameran inte är den bästa (men ingen lur för 1-2000 har någon vidare kamera).
Citera
2017-06-01, 22:20
  #6
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Jadå den är bättre än mina tips men konstigt att du valde den med tanke på att skärmen är på hela 5"!😕
Ja läst gott och ont om det, fast det onda från mer teknikkrävande individer som är van med te.x iPhone och Galaxy-serien. Lätt att vara efterklok Men ska bara ha den över sommaren i princip.
Citat:
Ursprungligen postat av OstkakanHermansson
Köpte en Huawei Y-något i julas för ca 1200 spänn, funkar rätt bra. Den är betydligt bättre än den xperian jag hade för ett tag sen som var i samma Prisklass, även om kameran inte är den bästa (men ingen lur för 1-2000 har någon vidare kamera).
Hört gott om Huawei, även dom billigare varianterna så hoppas denna är bra för sitt pris. Ja, min Xperia XA va ingenting att hänga i granen direkt, samma fel som på exakt alla Sonys jag haft att den slutar ta emot laddning och att batteriet ger upp sen att skärmen blir " bränd " av batteriet så blir typ gult i/under skärmen. :/
Citera
2017-06-01, 23:20
  #7
Medlem
MartinStLouiss avatar
Nokia 5 eller Nokia 6 som kommer med Android och släpps i slutet av Juni.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback