Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-30, 18:42
  #1
Medlem
snedahls avatar
Jag och min flickvän brukade röka LM blåbär, men nu är dessa borttagna och ersatta med någon slags menthol som smakar skit .

Nu undrar vi ifall man kan få tag på klick-cigg någonstans på nätet? Eller ifall det finns nån vettig ersättning för blåbär-klick
Citera
2017-05-30, 21:33
  #2
Medlem
Mr-skalmans avatar
Hmm med lite tur kanske din lokala butik har kvar vanliga klick , annars kan du alltid prova några av de nya click ersättarna.
Citera
2017-06-01, 15:27
  #3
Medlem
Camel har kvar sin blåbärs klick i form av en cigarill. I mitt tycke så är den väldigt lik en cigarett. Jag har skapat en tråd om dessa så gå gärna in och läs lite mer där.

Dom heter förövrigt "camel activate purple filter cigarillo" eller nått liknande
Citera
2017-06-01, 22:32
  #4
Medlem
snedahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motor12
Camel har kvar sin blåbärs klick i form av en cigarill. I mitt tycke så är den väldigt lik en cigarett. Jag har skapat en tråd om dessa så gå gärna in och läs lite mer där.

Dom heter förövrigt "camel activate purple filter cigarillo" eller nått liknande

Okej, hoppas det blir fler varianter av dessa av olika företag osv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback