Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-30, 17:36
  #1
Avstängd
behöver veta vilken kommun som är så långt åt höger som möjligt..låg skatt...vad är det som gäller? pris är inte så noga bara det inte är för dyrt...det får kosta bara jag slipper den jävla äckliga mångkulturen.
Citera
2017-05-30, 17:40
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybernetics.Visor
behöver veta vilken kommun som är så långt åt höger som möjligt..låg skatt...vad är det som gäller? pris är inte så noga bara det inte är för dyrt...det får kosta bara jag slipper den jävla äckliga mångkulturen.
Fredrik "öppna era hjärtan" Reinfeldts kommun har väl inte tagit emot en endaste flykting?
Citera
2017-05-30, 17:43
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av notlegendary
Fredrik "öppna era hjärtan" Reinfeldts kommun har väl inte tagit emot en endaste flykting?
vilken kommun är det???
Citera
2017-05-30, 17:47
  #4
Avstängd
Pripps3.5s avatar
Mina vänner på migrationsverket retirerar till Spanien.
Iof. sig ingen kommun i Sverige, men ett insidertips så gott som något.
Citera
2017-05-30, 17:50
  #5
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notlegendary
Fredrik "öppna era hjärtan" Reinfeldts kommun har väl inte tagit emot en endaste flykting?

Menar du Stockholm (7835 mottagna flyktingar 2016) eller Täby (617 mottagna flyktingar 2016)? Eller bor han någon annanstans nu?
Citera
2017-05-30, 18:02
  #6
Medlem
WGASs avatar
Faaast, du blir ju en flykting själv och drar till dig det tänkta landets nationalisters ilska och sånt kan nog bli besvärligt.
Citera
2017-05-30, 18:04
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Mina vänner på migrationsverket retirerar till Spanien.
Iof. sig ingen kommun i Sverige, men ett insidertips så gott som något.
absolut sista utvägen är att migrera...då har jag redan ett par destinationer i huvudet som jag vet där det är stenhårda krav, men som jag uppfyller utan problem...
Citera
2017-05-30, 18:07
  #8
Avstängd
tråden handlar om områden i sverige...flytta utomlands är som sagt absolut sista utvägen
Citera
2017-05-30, 18:19
  #9
Medlem
vikingrods avatar
Här i landsbygden utanför Gällivare finns inga svartingar.
Citera
2017-05-30, 18:25
  #10
Medlem
falconer8s avatar
Gotland är väl hyfsat svenskt än så länge? Visst där finns nybyggare där också men inte i den utsträckningen som i övriga Sverige.
Citera
2017-05-30, 18:26
  #11
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cybernetics.Visor
tråden handlar om områden i sverige...flytta utomlands är som sagt absolut sista utvägen

Då reduceras valalternativen till en koja djupt inne i de norrländska skogarna.
Citera
2017-05-30, 18:46
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av vikingrod
Här i landsbygden utanför Gällivare finns inga svartingar.

tack för tipset, landsbygden..ska forska vidare i det.
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Gotland är väl hyfsat svenskt än så länge? Visst där finns nybyggare där också men inte i den utsträckningen som i övriga Sverige.

gotland är redan infekterat vad jag vet..eller så kommer det mycket snart...läste ju bara för några månader sen om den där tjejen i rullstol som blev överfallen av nigger ghouls....

Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Då reduceras valalternativen till en koja djupt inne i de norrländska skogarna.

suck jag försöker verkligen leta..men det är svårare än vad jag trodde. situationen är väldigt illa..du kanske har rätt...köpa en stuga i norrland någonstans...men vill ju inte isolera mig helt heller...så länge det finns vita grannar liksom..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback