Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-06-03, 11:16
  #85
Medlem
Varulvs avatar
Varför antar så många att SÄPO är inkompetenta hela tiden? SÄPO måste också hålla sig inom lagens ramar, så det är lagstiftarna ni ska gnälla på, inte SÄPO. Jag tycker det verkar som att dom har någorlunda koll, i alla fall så gott det går.

Det är ju knappast en lätt uppgift man har att göra heller.

Sen undrar jag varför DN går ut med det här? Det kan ju vara en olaglig publicering dessutom, men allt för sensation antar jag. Det påminner om när Aftonbladet gick ut med att Lisa Holms pappa var i SOG.

Ibland undrar man hur nyhetsredaktioner resonerar egentligen.
Citera
2017-06-04, 17:59
  #86
Medlem
flyer1s avatar
Muslimerna beväpnar sig i Sverige.

Hört att på en uppskjutning för att få jägarlicens/vapenlicens i Stockholmsområdet var drygt hälften av de skjutande muslimer. Jag visste inte att jakt var så populärt bland muslimer !

Jag blir orolig. Hoppas Säpo har koll på detta.
Citera
2017-06-05, 00:17
  #87
Medlem
Tror ni det smäller till på nationaldagen??
fast terrorister slår oftast till när man inte anar det, borde dock vara hög beredskap på Tisdag.
Citera
2017-06-16, 22:23
  #88
Medlem
flyer1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyer1
Muslimerna beväpnar sig i Sverige.

Hört att på en uppskjutning för att få jägarlicens/vapenlicens i Stockholmsområdet var drygt hälften av de skjutande muslimer. Jag visste inte att jakt var så populärt bland muslimer !

Jag blir orolig. Hoppas Säpo har koll på detta.
Kan tillägga att detta arabgäng som nu förmodligen är beväpnade tycktes känna varandra bra. Det var ingen slump de samtidigt tog jägarexamen. Det var inga svenskar i det arabgänget.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback