Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-09-24, 09:19
  #37
Medlem
Onan-erarens avatar
En ax mina ex kom fort då vi knullade å jag som var uthållig å ville dra ut på det fortsatte att pumpa henne, det blev lite för mycket för henne ibland. Vad det berodde på att hon kom fort vet jag inte, vissa killar får ju för tidig utlösning så det jämnar nog ut sig tror jag.
Citera
2019-09-24, 22:37
  #38
Medlem
Av egen erfarenhet handlar det om hur upphetsad bruden är. Tycker just därför om förspel på minst 60 minuter med tjejen innan där jag håller på med hennes hår,slickar på hennes hals, smeker mellan låren,leker med brösten etc etc. När det sedan är dags för pump så kommer dem snabbare än mig. Kör jag dock utan förspel med en brud som knappt känner mig är det inte konstigt om hon inte alls kommer. Man måste bygga kemin och värma upp henne genom flört och förspel.
Citera
2019-09-27, 11:25
  #39
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Jag och min nuvarande flickvän har väldigt bra teamwork så att säga, så hon kommer väldigt fort, lätt och flera ggr under samlaget! Senast vi låg kom hon sju ggr.

Samma här! Är båda tända på varandra och helt avslappnade så är det galet hur snabbt och ofta tjejen kan komma. Det hjälper nog om tjejen lätt får orgasm av vaginalt och inte behöver stimulans av klittan.
Citera
2019-10-08, 10:35
  #40
Medlem
InomEnSnarFramtids avatar
Min flickvän kommer fort som fan om man knullar henne neråt till vänster. Hon har som en liten knöl där som får henne att komma väldigt snabbt när man touchar den med ollonet. Annars måste antingen hon/jag rubba klittan menads kör henne snabbt.

Hon brukar vanligtvis komma 3-4gånger på 20min sen är vi båda nöjda båda
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback