• 1
  • 2
2017-05-30, 07:55
Bannlyst
Vad beror detta på? Någon som vet?
Citera
2017-05-30, 08:04
Bannlyst
Upphetsning? Lust för sexuellt umgänge?
Citera
2017-05-30, 08:20
Medlem
PixlJunkies avatar
Verkar härligare att ha sex med såna.
Citera
2017-05-30, 08:26
Medlem
SkateBlinds avatar
Kan ju även ha med att göra att tjejen vet vad den vill och kan prata för sig. Det är lättare att tillfredsställa någon som berättar hur man vill ha det än en som ligger som en död sill.

Sen är det ju bra om killen/tjejen som tillfredsställer har någon form av känsla för hur han/hon ska göra överhuvudtaget.

Övning ger färdighet. Frågor ger svar.
Citera
2017-05-30, 09:03
Moderator
tobess avatar
Precis som att det finns män som kan knulla i timtal utan att kunan komma så finns det förstås kvinnor som kan komma väldigt snabbt. Alla är olika.

Jag hade ett tag en KK som kunde få orgasm bara av att man slickade på hennes bröstvårtor, medan jag också varit med såna där man fått köra hela sin repertoar utan att det hänt några underverk. Vissa är helt enkelt känsligare än andra.
Citera
2017-05-30, 09:48
Kan bero på olika saker.
Men lust och kemi är ju grundläggande.

Det är inte heller alltid positivt för en tjej att komma fort.
Sex är ju inget man vill "få överstökat", utan vill kunna njuta länge av.
Citera
2017-05-30, 15:17
Medlem
90 % av gångerna så är det min man som är orsak till det, i kombination med att jag är fullständigt bekväm med min egen kropp och vet hur den fungerar.
Citera
2017-05-30, 15:22
Jag brukar i regel ha lång startsträcka och det tar ett tag för mig att komma.

Inatt var dock undantag och jag kom relativt fort med killen, kan bero på att jag var hopplöst sugen på karln.
Citera
2017-05-30, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PixlJunkie
Verkar härligare att ha sex med såna.
Jo det är kul, undrar bara om det ligger något samband med killar som kommer fort.
Citera
2017-05-30, 15:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Kan bero på olika saker.
Men lust och kemi är ju grundläggande.

Det är inte heller alltid positivt för en tjej att komma fort.
Sex är ju inget man vill "få överstökat", utan vill kunna njuta länge av.
Jo men det är ju lite det också, det är ju inte så kul för någon att behöva fortsätta direkt efter orgasm
Citera
2017-05-30, 15:42
Medlem
RedXs avatar
Min erfarenhet säger mig att ca 20% av damerna kan komma mer eller mindre "på beställning". Typ inom 20 sekunder av påbörjat samtal (om de går in för det bill säga).

Jag vill dock understryka att jag inte legat med en statistiskt signifikant andel av den svenska kvinnliga befolkningen.

Edit: inom 20 sekunder av påbörjat samlag ska det såklart stå...
Citera
2017-05-30, 15:42
Medlem
Min empiriska studie säger att kvinnor som lekt mycket med sig själv och utforskat sin kropp i tidig ålder har lättare att komma under samlag. Sen handlar det väldigt mycket om hur mycket hon tänder på mannen också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in