Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-06-12, 17:27
  #13
Medlem
xman1s avatar
Tjena nu kommer det lite mera härlig uppdatering =)
I dag var det riktigt kul att köra för styrkan har ökat enormt bra faktiskt.
20 kg mer pumpade jag på i bensparken och strikta rep som alltid...
Formen är mycket bättre oxå men står stilla på cirka 86-87 kg men har blivit hårdare och fylligare samtidigt så är mer än nöjd så här långt : )
Har fått tydliga ådror längs biceps men även fått en del synliga ådror horisontalt på biceps, Triceps oxå.
Maten sköts som vanligt och en frukost kan bestå av havregryn med proteindrink i stället för mjölk och 4-5 ägg.
Annars är det mycket kokt kyckling och tonfisk kött grönsaker frukt ris potatis ja helt enkelt bra mat utan några konstigheter och inget räknade på kalorier.

Nu är det bara att fortsätta och äta och träna klokt så jag inte blir skadad,
Ha en bra tränings vecka alla byggare : )
Citera
2017-06-13, 08:38
  #14
Medlem
Spännande att få se vart detta slutar !
Kul att du blivit starkare, hårdare och lite fylligare, precis som de skall vara.
Citera
2017-06-21, 18:34
  #15
Medlem
xman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladiatornsKamp
Tack för ditt råd

Bara kul att kunna hjälpa till om det går
Citera
2017-06-21, 18:38
  #16
Medlem
xman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Spännande att få se vart detta slutar !
Kul att du blivit starkare, hårdare och lite fylligare, precis som de skall vara.

Tack Ja det är kul att det funkar så bra men mitt mål är inte att bli för tung sånt sliter på många organ, bättre och bli i bra form och så hälsosamt den nu kan bli när man trycker
Citera
2017-06-21, 18:38
  #17
Medlem
xman1s avatar
Tjena då var det dax igen med lite uppdatering : )
Träningen har flutet på bra och är klart mjukare i senor och ligament och tror att det är npp som kickat igång vilket gör träningen mycket roligare när man slipper vissa gamla krämpor.
Tyvärr så är min ena axel kass fortfarande så vanlig bänk går knappt köra på mer än 50.60 kilo men kör alltid några sett så kroppen förhoppningsvis vänjer sig vid övningen. Rätt trist att inte kunna bänka när det är min favorit övning .

Förra gången hade min benstyrka ökar markant och i dag var jag grymt stark i dragövningar när jag körde ryggen så det känns riktigt bra och med styrkan kommer ju volym : )

Jag har oxå ändrat lite på träningen vilket innebär att jag inte kör till det där sista reppet varje gång och det gör att jag inte kör slut på kroppen och att den lättare kan återhämta sig.
Så nu känner jag mig betydligt fräschare och piggare och det gör träningen mycket roligare oxå.

Min kost är som vanligt och jag äter väldigt Cleant och min vikt är fortfarande runt 87 men jag blir fortfarande hårdare och fylligare så det jag tappar kompenseras med muskler .

Jag är inte så långt inne på kuren heller så hoppas på nya ökningar även om det inte kommer gå lika snabbt som nu i början av kuren men när ökningarna kommer stagnera så kommer jag nog plocka in Supers Dbollar vilket borde ge en extra boost...

Nä nu dax för lite käk så jag fyller upp mig ordentligt till morgonens träning.
Vill passa på att önska alla preppare en glad midsommar 😊
Citera
2017-06-22, 07:07
  #18
Medlem
Trevligt. Bra köttat gubben.
Citera
2017-06-27, 20:13
  #19
Medlem
xman1s avatar
Tjena igen då har midsommaren passerat och käkat på bra och tränat på känsla för att inte bränna ut mig och det har gjort susen så pendlar nu mellan 88,89 kilo morgon vikt och är betydligt fylligare och större trots en liten viktökning .
Jag har inte blivit hårdare än innan men mycket bättre tryck i musklerna .
Jag ska käka på lite extra för det extra käket jag tryckt i mig i midsommar och dagarna efter har bara gjort mig gott .
Det var allt den här gången 😊
Citera
2017-06-29, 12:56
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xman1
Tjena igen då har midsommaren passerat och käkat på bra och tränat på känsla för att inte bränna ut mig och det har gjort susen så pendlar nu mellan 88,89 kilo morgon vikt och är betydligt fylligare och större trots en liten viktökning .
Jag har inte blivit hårdare än innan men mycket bättre tryck i musklerna .
Jag ska käka på lite extra för det extra käket jag tryckt i mig i midsommar och dagarna efter har bara gjort mig gott .
Det var allt den här gången 😊


Alltid lite extra tryck efter midsommar när man käkar lite gott och så. Hehe.

Hoppas allt går bra
Citera
2017-07-18, 20:21
  #21
Medlem
xman1s avatar
Semesteruppdatering : )

Ja som rubriken är har jag haft semester men underhåll träningen med 3-4 pass i veckan vilket bara har gjort mig gott.
Alla småskador är som bortblåsta vilket jag kan tacka Nadrolonet i NPP som jag kör på.
Min axelskada är mycket bättre men inte så okey så att jag kan köra bänk tyvärr det får nog bli att ta sig till vårdcentralen och hoppas få en remis till röntgen.
Många byggare som får slipa bort brosk efter år av träning så tror nog att det är det som spökar för mig men det visar sig när jag väl kommit så långt.

Min dosering på preppen är precis det samma och har inte tappat formen trots lite sämre kosthållning som det lätt bli på semestern.
Min vikt pendlar mellan 90-91 och är i bra form så jag är mycket nöjd över den här sommaren och preppen jag gått på men känns som jag inte kommer kunna krama ur så mycket mera av kuren om jag inte byter prepp så kommer gå över till EQ och ha testot som bas som vanligt så det ska bli spännande att växla om till EQ .
Nadrolonen har som sagt gjort mig gott med småkrämpor men har fått Känningar till och från av Decadick så nä då får det va för den här gången blir tröttsamt lixom haha

Nu växlar jag om på EQ i början av augusti och ökar upp tempot och tränings dagar : )

Ha en super semester annars hoppas jag du ( ni ) har haft det
Citera
2017-09-21, 21:56
  #22
Medlem
xman1s avatar
SJUK MEN NU FRISK.... LADDAT OM MED GEP
Edit Report this post Quote
Post by xman » Thu Aug 31, 2017 6:50 pm

Hej hopp här kommer en väldigt sen uppdatering ! '
Tyvärr så åkte jag på en luftrörskatarr i slutet på Juli fått penicillin i 2 omgångar men det har varit segt att bli av med skiten. Har under sjukdomen lagt mig på 250mg för att inte tappa för mycket av det jag byggt upp.
Så länge som jag har en infektion i kroppen så tränar jag aldrig stor risk för hjärtmuskelinflammation .
Förra måndagen kände jag mig helt okey så körde 4 pass och det kändes bra men hade dåligt flås.
Jag har oxå bytt märke till Superoils GE-Pharma (General European Pharmaceuticals) Multitesto 350mg/ml (Testo P 42mg, Testo PP 84mg, Testo I 84mg, Testo D 140mg) - 650k
Så klippte i mig 4 ampuller ja dom är på ampuller och går lätt att bryta utan att såga .
Min tjej tycker det är kul att testa testo ibland och hon är ett utmärkt försöksperson om testot är bra för om det är bra grejor så känner hon av det redan på 3 dagar . Den här gången slog hon fan frivolter blev grymt kåt hahaha så haft fullt upp 😃
Själv är jag nu på andra träningsveckan och kurat på GP då sen förra veckan . I går kom ökningarna som en smällkäft sjukt stark men vågar inte blåsa på för hårt än men jävlar i mig det är tryck i testot haha. Jag hoppas Superoil får in dom små ampullerna igen för vill verkligen fortsätta på dom . Kåt glad och stark vad mer kan man begära 😃
Citera
2017-09-21, 21:58
  #23
Medlem
xman1s avatar
Tjena nu var det dags för lite härliga uppdateringar
Har ju kört på GEP s testo och det har funkat riktigt bra .
Tyvärr så blev jag rätt dålig förkylning som inte velat ge med sig så träningen har blivit lidande.
Jag hade gärna skrivit hur jäkla bra det gått men kurrapporten men är ärlig och vill man läsa om enbart hur bra det går så får man välja en tonårsblogg.
ändå fast jag inte kunnat köra på för fullt och hela tiden med träningen så känner jag av hur bra testot jag kör på från Superoils egna Testo E är.

Den här gången ville inte bruden testa när jag gjorde testobyte
Men har alla symtom på testo som fet hy kåt som fan
och ökat i styrka trots pissträning.

Jag hoppas bli helt av med skiten snart fått så jag kan blåsa på innan jag tar ett uppehåll från kurandet.
Men summeringen av testot är 5 super av 5 möjliga och då hart jag kört på mycket under åren.

Kör klokt
Citera
2017-10-14, 17:50
  #24
Medlem
xman1s avatar
Tjena ja nu är det verkligen höst och allt mera tid kan fokuseras till träning : )
Hoppas träningen och preppandet går bra för er som för mig .
Jag har kunnat träna på nu ett tag utan förkylning och skit och tror jag kommer slipppa det för kroppen är som en klocka när det gäller sjukdomar har jag märkt . Kollade min staus från förra året och blev sjuk samma tid förra året .

Min träning går riktigt bra och är riktigt stark och ligger nu på en riktig 80 tals dosering på 500 mg av Supers Testo E och har inte dippat något sen jag släppte (General European Pharmaceuticals) och då låg jag på högre doser .
500 mg är allt jag tar men kommer stacka in 30mg dianabol av supers egna framöver .

Jag tycker att doseringarna är sjukt höga nu för tiden , Det fanns säkert dom som tryckte på duktigt på 70-80 talet oxå men jag vet bara vad jag mina polare och andra tävlande tog på 80 talet och Svenska bodybuiding tycker jag inte blivit bättre sen 80 talet tvärt om många av topp killarna från förr hade lätt vunnit SM i dag men sin form.

Jag har en vän från Tyskland som vann tyska mästerskapen i tungvikt på slutet av 70 talet och det på en dos av 15 mg Dianabol .
Han har även tävlat som proffs på 80 talet och det på 300mg sammanlagt av Winstrol och dianabol.

Är det riktiga varor så behöver man inga monsterdoseringar och skonar även kroppen från massa skit som preppen kan innehålla .

Min första kur var 1984 3 st ryssar 5mg och ökade helt sjukt ! nästan religöst haha
Kuren efter det var 3 st Stromba 10mg från Svenskt apotek och tycker faktiskt dom var potentare än ryssarna så förstår inte att Winstrol anses att vara en svag steroid .

Doseingarna av preppen blev jag rekommenderad av Tränande från den lokala styrkelyfts klubben
Och flera va dom lyftarna hade tävlat redan på 60-70 talet så det var en dosering som var vanlig ,
Kurens längd skulle vara högst i 4 veckor men jag körde upp dom tabsen jag hade så det slutade på 5 veckor men dom största ökningarna hade jag i vecka 4 .

Vill sammanfatta det hela med att om preppen är riktiga som behöver man inga monster doseringar för att se ut som en 80 tals byggare sen kan inte alla bli en toppbyggare lika lite som alla som hoppar längd eller höjd inte kommer bli världsmästare på det allt handlar om anlag .

Ha det gott alla byggare träna smart och tryck klokt
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback