Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-30, 07:17
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overd0se
Jag hade kört på sub.. Billigare, tycker personligen bättre om ruset och det håller i sig avsevärt längre.

En nybörjardos brukar ligga kring 1-3 mg. Jag föreslår att du börjar lågt och jobbar dig uppåt. Sub är väldigt potent och fungerar bra att återdosera, så börja hellre med för mycket än för lite, för mycket sub när man inte är van är ingen trevlig upplevelse.

Kan även påpeka att sub och tramadol är en väldigt skön combo, så där har du ett bra nästa steg efter du provat enbart sub
Citera
2017-05-30, 18:45
  #14
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Jag föredrar sub framför oxy. Men det är kanske en smaksak. Tycker subutex har ett mycket bättre rus och dessutom så är det långvarigt.
Citera
2017-06-02, 09:22
  #15
Medlem
fredus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Morfin och oxy. Morfin är i princip som kodein fast mycket starkare. Oxy är i sin tur dubbelt så starkt som morfin. Injicera inte. Bli inte beroende.
Intravenöst är morfin minst dubbelt så starkt som oxy. Oxy ger ju inte ens någon ordentlig rush.
Citera
2017-06-02, 11:18
  #16
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredu
Intravenöst är morfin minst dubbelt så starkt som oxy. Oxy ger ju inte ens någon ordentlig rush.

Mycket möjligt. Som du kanske såg avrådde jag just från intravenöst.
Citera
2017-06-04, 10:23
  #17
Medlem
Indos avatar
Helst ska du ju kliva av helt o ge fan i opiater mer, men jag antar att du har bestämt dig för att kliva i så då rekommenderar jag Subutex, En 8a räcker väldigt länge för en ovan och mest prisvärt, MEN nångång kommer suben sluta funka också och då kan det vara läge och kliva på Oxy 😊

Mvh Indo
Citera
2017-06-04, 18:26
  #18
Medlem
Slutar aldrig bra med opiater, inte när man känt känslan som inget annat i livet ens kommer i närheten av.

Kliva av sub är inte trevligt, lång och äcklig AT, sitter så länge i kroppen. En sub = 8mg, säg du drar i dig 1/8 dvs 1 mg, 36 tim senare har du fortfarande 0,5mg i systemet, 72 tim senare 0,25 vilket fortfarande är en kraftigt smärtlindrande dos. Jäkligt lätt att fastna i dvs....
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback