Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-05-27, 22:21
  #37
Medlem
OG-lovers avatar
Världens i särklass bästa spelare genom alla tider. Vilken jävla pass.
Citera
2017-05-27, 22:21
  #38
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Var den passen meningen till Alcacer från Messi?

Jag tar för givet att allt ifrån Messi är med meningen. Det är på en nivå vi inte kan förstå..
Citera
2017-05-27, 22:22
  #39
Medlem
NirvanAs avatar
Lär ju dock sluta med att Cunt-Ronaldo får Ballon do'r trots att Messi har varit helt överlägsen fotbollsspelare.. men ligatitel och kanske CL-titel avgör allt
Citera
2017-05-27, 22:24
  #40
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Jag tar för givet att allt ifrån Messi är med meningen. Det är på en nivå vi inte kan förstå..

Ser lite dåligt på min fulstream och engelska kommentatorn snackade nåt om deflection... Han lurade mig att tro på den patenterade passningen till vänsteryttern men den kom ju helt perfekt i en omöjlig vinkel till Paco...
Brukar också utgå från att allt han gör är meningen
Citera
2017-05-27, 22:24
  #41
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Lär ju dock sluta med att Cunt-Ronaldo får Ballon do'r trots att Messi har varit helt överlägsen fotbollsspelare.. men ligatitel och kanske CL-titel avgör allt
Vem fan bryr sig, kolla och njut. Det priset har blivit ett skämt. Finns ingen i världen som kan stå för en sån prestation och sedan hitta den passen i det läget.
Citera
2017-05-27, 22:26
  #42
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Ser lite dåligt på min fulstream och engelska kommentatorn snackade nåt om deflection... Han lurade mig att tro på den patenterade passningen till vänsteryttern men den kom ju helt perfekt i en omöjlig vinkel till Paco...
Brukar också utgå från att allt han gör är meningen

När det är via en gubbe så vallar han bara på den.. som biljardspelare. Han räknar ut den perfekta vinkeln, vridning etc, on the go.
Citera
2017-05-27, 22:28
  #43
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
När det är via en gubbe så vallar han bara på den.. som biljardspelare. Han räknar ut den perfekta vinkeln, vridning etc, on the go.

Haha, minns Borell drev en tes om att Del Piero medvetet vallade in frisparkar via muren i början av 2000-talet
Citera
2017-05-27, 22:34
  #44
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Lär ju dock sluta med att Cunt-Ronaldo får Ballon do'r trots att Messi har varit helt överlägsen fotbollsspelare.. men ligatitel och kanske CL-titel avgör allt

Bryr någon sig om Balon d'or nuförtiden? Alla vet att Messi är bästa spelaren genom tiderna. Alla utom Realfans och Unitedfans.

Någon som har highlights på första halvlek?
__________________
Senast redigerad av nitiniti 2017-05-27 kl. 22:36.
Citera
2017-05-27, 22:48
  #45
Medlem
Gomes är en stjärna på högerbacken, idag, känns lite oroligt när han skall driva själv men har ju gått väldigt bra där.
Citera
2017-05-27, 23:10
  #46
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Lär ju dock sluta med att Cunt-Ronaldo får Ballon do'r trots att Messi har varit helt överlägsen fotbollsspelare.. men ligatitel och kanske CL-titel avgör allt

Ja för att prestera mot Världsklass laget Alaves väger jävligt mycket. Vart var han i Champions leauge matcherna när laget behövde honom? Ligan de förlorade?
Citera
2017-05-27, 23:59
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gregory.House
Ja för att prestera mot Världsklass laget Alaves väger jävligt mycket. Vart var han i Champions leauge matcherna när laget behövde honom? Ligan de förlorade?
?

Bra logik där.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback