Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-28, 01:56
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Men åhhh, gullevännen vad synd det det är om er!
Att din ideologi är rakt igenom destruktiv, är väll bara ett patriarkalt missförstånd. Eller?

Samtliga destruktiva vinklar jag tog upp, är skapade av eran egna destruktiva kraft.
Bäst av allt är att jag kan lista minst dubbelt så många negativa effekter, skapade av just eran egna destruktiva kraft.

Det jag lade min positiva strävan på tidigare idag, nådde jag under kvällen expertnivå i. På bara två års prakticerande. För några veckor sedan räknade jag "rationaliserat" med ca. 5 års inlärning...
I morgon skall jag försöka göra om mina bedrifter och fira med tårta.. . Då är det "mors dag" något feminister i media skall fira med nya falsifieringar, som sannolikt sätter mödrar på ytterligare lite skevare kurs genom tillvaron som än mer statsberoende. D.v.s. något mindre fria och kanske lite fetare. Grattis.

Benskörhet är alltså skapad av feminismen nu? Se där, man lär sig något nytt varje dag.
Fetma likaså kan jag väl gissa mig till.
2017-05-28, 02:30
  #14
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Benskörhet är alltså skapad av feminismen nu? Se där, man lär sig något nytt varje dag.
Fetma likaså kan jag väl gissa mig till.

Nix pix... Inget dera är har jag hävdat är skapt av feminismen. Biologi.
Ej heller åsyftade jag benskörhet, med att slita ut "sköra" kvinnohöfter.

Bara trams som detta har man lärt sig mycket av genom åren... Bara för att skyla destruktivitet utan någon positiv bäring. Titta bara på hur SVT inte ens ställer kritiska frågor om dagens verklighetsdistraherande "demonstration"... Femijournalister klarar inte ens av enkla kognitiva manövrar, som att ta ett steg tillbaka och se vad som görs i förhållande till vad som sägs. Hahaha

Skål för manlig strävan frammåt och dess utveckling. Väl värdigt fina bronsstatyer.
2017-05-28, 07:35
  #15
Medlem
OliverCromwells avatar
Hahahahaha!

Fy fan hoppas någon i anglosfären får tag på detta typ. Computing Forever eller PJW. Kanske tom Fox News. Detta vore ju guld.

Gillar även att de visar ett gäng fotbollshuliganer som kontrast till denna dårskap.
2017-05-28, 08:39
  #16
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Avsikten är att få våldföra sig på våra kulturminnen mm.
Vilket bör ses med Adolfs bokbål och IS systematiska kulturarvsförstörelse i bakhuvudet. Extremkulturmarxism m.a.o.
Visst är det så, men tar de inte med sig käpphästar eller annat hårt, så får de väl protestera lite över vad männen gjort i sitt befriande av Sverige, tills nån talar om för dem att var och en av dem föddes fram av en kvinna.
2017-05-28, 08:42
  #17
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Hahahahaha!

Fy fan hoppas någon i anglosfären får tag på detta typ. Computing Forever eller PJW. Kanske tom Fox News. Detta vore ju guld.

Gillar även att de visar ett gäng fotbollshuliganer som kontrast till denna dårskap.
Det kommer. Sverige bevakas extra noga för att vår feminism är så oerhört radikal och knasig, att det är en outsinlig källa till hån.

Vi svenska lever just nu i en intellektuell mardröm, där allt blir upp och ner.
Om asylanter och kebabtekniker våldtar en rullstolsbunden kvinna, så startar vi demonstrationer för deras rättigheter i stället för att kasta ut dem, osv.
2017-05-28, 08:51
  #18
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Skitkul när idioter gör röv av sig. Dock ingen direkt originell idé.
Påminner en hel del om detta: http://i.imgur.com/389Xrdy.gif

Det man kan utgå ifrån är att alla inblandade är försörjda av skattemedel.
2017-05-28, 10:17
  #19
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Visst är det så, men tar de inte med sig käpphästar eller annat hårt, så får de väl protestera lite över vad männen gjort i sitt befriande av Sverige, tills nån talar om för dem att var och en av dem föddes fram av en kvinna.

Inte de själva...
Men avsikten är den samma.
2017-05-28, 11:44
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det hade väl varit bättre att de inte rört sig alls och blivit feta enligt dig?
Nej det hade det ju inte, men som vanligt finns det alltid något som kvinnor gör fel.

Var du med? Maken till feminizster är ju helt sjuk! Du måste vara rejält störd som försvarar dessa "demostrationer".

Sök hjälp och sedan kanske du även kan få ett jobb.
2017-05-28, 12:29
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belfast-
Var du med? Maken till feminizster är ju helt sjuk! Du måste vara rejält störd som försvarar dessa "demostrationer".

Sök hjälp och sedan kanske du även kan få ett jobb.

Det enda jag har "försvarat" är yttrandefriheten.
2017-05-28, 15:12
  #22
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det enda jag har "försvarat" är yttrandefriheten.
Det de demonstrerar emot är konst och kulturyttrande.

Att de inte ens blev ifrågasatta av SVT , säger allt om hur överpriveligierade de är och att de sannolikt inte ens kommer att ta sig ur det och tänka öppnare kring just konst som yttrandeform.
2017-05-28, 15:43
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det enda jag har "försvarat" är yttrandefriheten.

Precis som du försvarar NMR i Almedalen?

Om jag går runt med en tröja där det står DÖDA ALLA MUSLIMER, då blir jag dömd enligt HMF, alla är grupperade utan vita män. Eller?

Pajas.
2017-05-28, 21:25
  #24
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
(FB) Feminister galopperar i Stockholm i protest mot manliga statyer // Mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback