Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-27, 20:33
  #1
Medlem
Saccards avatar
Jag funderade på om jag skulle lägga den här i feminism eller i humor, så moderatorn är fri att flytta den dit den bäst hör hemma.

Feminister tänker protestera mot det så kallade "patriarkatet", en känd konspirationsteori som manshaterskor ofta hemfaller åt för att bortförklara sina egna misslyckanden, genom att galoppera runt i Stockholms innerstad och stanna vid statyer av vita manliga kungar för att gnägga i protest.

Ja, jag är allvarlig. Det finns filmklipp...
https://www.svt.se/kultur/performanc...t-patriarkatet

En svartskalle som med nöd och näppe behärskar svenska läser i skattefinansierad public service okritiskt upp en text som beskriver feministernas galenskap.

För den som får utslag av blattar och feminister i Public Service finns även Fria Tiders artikel som beskriver saken...
http://www.friatider.se/feministerna...runt-stockholm

Diskussionsämnet är hur länge vi ska acceptera den här galenskapen som gömmer sig i feministisk klädnad? Det finns inte en enda normal människa i hela världen som kan försvara den här formen av vansinne, så diskussionen bör snarast gälla hur långt vi är beredda att låta det här gå innan vi tar itu med feminismen och återupprättar dårhusen?
2017-05-27, 20:36
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saccard
Jag funderade på om jag skulle lägga den här i feminism eller i humor, så moderatorn är fri att flytta den dit den bäst hör hemma.

Feminister tänker protestera mot det så kallade "patriarkatet", en känd konspirationsteori som manshaterskor ofta hemfaller åt för att bortförklara sina egna misslyckanden, genom att galoppera runt i Stockholms innerstad och stanna vid statyer av vita manliga kungar för att gnägga i protest.

Ja, jag är allvarlig. Det finns filmklipp...
https://www.svt.se/kultur/performanc...t-patriarkatet

En svartskalle som med nöd och näppe behärskar svenska läser i skattefinansierad public service okritiskt upp en text som beskriver feministernas galenskap.

För den som får utslag av blattar och feminister i Public Service finns även Fria Tiders artikel som beskriver saken...
http://www.friatider.se/feministerna...runt-stockholm

Diskussionsämnet är hur länge vi ska acceptera den här galenskapen som gömmer sig i feministisk klädnad? Det finns inte en enda normal människa i hela världen som kan försvara den här formen av vansinne, så diskussionen bör snarast gälla hur långt vi är beredda att låta det här gå innan vi tar itu med feminismen och återupprättar dårhusen?

Finns redan en tråd här om detta:
(FB) Feminister galopperar i Stockholm i protest mot manliga statyer
2017-05-27, 20:54
  #3
Medlem
Äter dom (feministerna alltså) hö också???
2017-05-27, 21:19
  #4
Medlem
MelPoomenes avatar
Oj. Har feminazi humor? Visste inte.
Hest mot folkgrupp. IIIYYYAAA.

Kul faktiskt.
2017-05-27, 21:21
  #5
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Var någon av flashbacks feminister med och "red"? Hade passat utmärkt där. Skaffa sig psychovänner. Lika idioter, leka bäst.
2017-05-27, 21:27
  #6
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Är det så konstigt? Männen på hästarna är oftast framstående kungar som är upphovet varför Sverige existerar.... Berättar dom om vilka kvinnor som dom vill se som statyer då?
2017-05-27, 21:43
  #7
Medlem
Pansarveckets avatar
Min tanke var att de åtminstone inte var mordiska eller med våldstendenser...
2017-05-28, 00:54
  #8
Medlem
MADs avatar
Konsten är fri.
När du ser Gudrun göra samma sak så är det dock dags att ringa polisen.
2017-05-28, 01:14
  #9
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Hahaha!
Helt fantastiskt vilken bra verksamhet de driver och håller varandra upptagna med trams som inte har något med verkligheten att göra. Mycket bra.
Inte nog med det, sliter de ut sina skörare höftleder. Sjukskrivningarna kommer leda till lägre löner, sedan sämre pension... Hahaha, för vadå? Viljan att få förstöra kulturminnesmärken, precis som IS och talibaner.


Ungefär samtidigt idkade jag stimulans medelst extremt verklighetsrelaterade skills, å det "patriarkalaste" enl. feministerna. Något som bidrar till en personligt hållbar helhet och ger stor skillnad i lägen som annars ger "dålig stämning". Vilket i slutändan ger kraftigt ökad klyfta mellan min välgång och feministers.
2017-05-28, 01:20
  #10
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Min tanke var att de åtminstone inte var mordiska eller med våldstendenser...

Avsikten är att få våldföra sig på våra kulturminnen mm.
Vilket bör ses med Adolfs bokbål och IS systematiska kulturarvsförstörelse i bakhuvudet. Extremkulturmarxism m.a.o.
2017-05-28, 01:22
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Hahaha!
Helt fantastiskt vilken bra verksamhet de driver och håller varandra upptagna med trams som inte har något med verkligheten att göra. Mycket bra.
Inte nog med det, sliter de ut sina skörare höftleder. Sjukskrivningarna kommer leda till lägre löner, sedan sämre pension... Hahaha, för vadå? Viljan att få förstöra kulturminnesmärken, precis som IS och talibaner.


Ungefär samtidigt idkade jag stimulans medelst extremt verklighetsrelaterade skills, å det "patriarkalaste" enl. feministerna. Något som bidrar till en personligt hållbar helhet och ger stor skillnad i lägen som annars ger "dålig stämning". Vilket i slutändan ger kraftigt ökad klyfta mellan min välgång och feministers.

Det hade väl varit bättre att de inte rört sig alls och blivit feta enligt dig?
Nej det hade det ju inte, men som vanligt finns det alltid något som kvinnor gör fel.
2017-05-28, 01:51
  #12
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det hade väl varit bättre att de inte rört sig alls och blivit feta enligt dig?
Nej det hade det ju inte, men som vanligt finns det alltid något som kvinnor gör fel.

Men åhhh, gullevännen vad synd det det är om er!
Att din ideologi är rakt igenom destruktiv, är väll bara ett patriarkalt missförstånd. Eller?

Samtliga destruktiva vinklar jag tog upp, är skapade av eran egna destruktiva kraft.
Bäst av allt är att jag kan lista minst dubbelt så många negativa effekter, skapade av just eran egna destruktiva kraft.

Det jag lade min positiva strävan på tidigare idag, nådde jag under kvällen expertnivå i. På bara två års prakticerande. För några veckor sedan räknade jag "rationaliserat" med ca. 5 års inlärning...
I morgon skall jag försöka göra om mina bedrifter och fira med tårta.. . Då är det "mors dag" något feminister i media skall fira med nya falsifieringar, som sannolikt sätter mödrar på ytterligare lite skevare kurs genom tillvaron som än mer statsberoende. D.v.s. något mindre fria och kanske lite fetare. Grattis.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback