Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-27, 08:17
  #1
Medlem
Pansarveckets avatar
Jag tyckte Wordwarrior ledde mig in på något jag tror kan vara värt en egen tråd, så jag klipper in från där det startade:
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det är bara att konstatera: Sverige och svenskarna är körda. Ett evidensföraktande löske, som är för cuckade för att stå upp för sig själva, sin familj, sin nation, och sina värderingar.

Jag antar att ni får lära er den hårda vägen. Ni fredsskadade, marxistiskt indoktrinerade och politiskt korrekta, vilket många, kanske de flesta, av er är. Vem drabbas av våldet i år? Är det du och din familj, eller klarar ni er till nästa år? Kanske förbättrar ni era chanser om ni stänger in er i lägenheten? Beroende på var ni bor... Det är väl skönt att andra drabbas, men inte ni? Än så länge...

Ni kvinnor borde verkligen ta er en rejäl funderare. Snart finns ingen kvar som kan stå upp för er, och försvara er fysiska integritet och era rättigheter som människor längre. Tänk på det nu, inte när det är alldeles försent. Tiden är på väg att rinna ut precis just nu.

Stå upp för er egen och andra laglydiga människors rätt att försvara sig själva, sin familj och sin nation. Stå upp för friheten, och låt evidens och inte vidskepelse styra era val.

Vi har inte råd med politisk korrekthet längre!
Nej, det har vi sannerligen inte! Det är åtminstone dags att diskutera saker utan lapp för högerögat, för bättre djupseende.
Den vänsterorienterade rapporteringen har gjort misantropi trendigt och snart predikar de bara för sin egen kör.
Människor skiter i TV'n och tidningarna. De har tröttnat på alla lögner och med tanke på hur mycket gratisutbud det finns av både nyheter och det folk också vill höra, historier ur verkligheten, så missar nog msm att det är deras tåg som precis lämnar perrongen medan de står kvar och gnabbas om småsaker, som att folk säger elaka saker på nätet.

Stäng av då, så är det problemet löst.

Nu till vad jag tror är en viktig del av framtiden. Msm kommer hitta vägar att prångla ut sina klickbaits, rövarhistorier och "löpsidor" som ska sälja lösnummer även i framtiden. Papper behövs nämligen på det lilla kontoret på landet, men SVT/SR och UR osv kommer få allt svårare att rekrytera folk som vill investera i ång-TV som kräver att de SKA va hemma vid en viss tidpunkt och sitta vid den där dumburken, när man kan ta sin playapp och titta på vad man vill gratis var som helst.

Någon form av tvångsuttag kommer de försöka driva igenom innan de måste inse att intersektionalitet och dygssignallering är INTE vad vi vill höra, så fuck off, vänsterpack.
Ni är slut som artister. Er inbördes beundran blev större än innehållet och då är resan slut. Åtminstone börjar väldigt många bli åksjuka av den.

För att inte bara måla upp en dystopi så¨innebär detta att folk inte låser in sig hemma, i soffan med chips och öl, att de faktiskt är nån annanstans. Kanske rör de på sig, kanske hänger de hellre med vänner och umgås under olika former. Kanske är det mycket sundare och mer socialt, som liv. Kanske är det också en väg åt rätt håll på antimisantropi-misantropiskalan?

Låt mig veta vad ni har spanat på.
Citera
2017-05-27, 08:25
  #2
Medlem
Problemet med svenskar är att de bara pratar och teoretiserar. Men man saknar helt och hållet pondus och handlingskraft. Det finns inget egenvärde med konsensus, och allvarliga problem kan inte lösas med prat, utan genom aktiv och resolut handling!

Det är just därför vi kan skylla feminismen för förstörelsen av vår nation. Kvinnliga värderingar kan inte lösa frågor som rör säkerhet och försvar. Detta blir vår undergång.
Citera
2017-05-27, 08:58
  #3
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Problemet med svenskar är att de bara pratar och teoretiserar. Men man saknar helt och hållet pondus och handlingskraft. Det finns inget egenvärde med konsensus, och allvarliga problem kan inte lösas med prat, utan genom aktiv och resolut handling!

Det är just därför vi kan skylla feminismen för förstörelsen av vår nation. Kvinnliga värderingar kan inte lösa frågor som rör säkerhet och försvar. Detta blir vår undergång.
Vi får skaffa träben, sätta en lapp för vänster öga och gå ner med skeppet med ett resolut: "AYRRRR M8"?
Citera
2017-05-27, 15:09
  #4
Medlem
Kebabfysikers avatar
Det intellektuella modet ändras över tid. Feminismen har dåliga förutsättningar att möta invandringens problem.
Citera
2017-05-27, 19:01
  #5
Medlem
Mess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfysiker
Det intellektuella modet ändras över tid. Feminismen har dåliga förutsättningar att möta invandringens problem.

PK-fascismens täcke ligger över hela Svenska debattklimatet så till den milda grad att vi har sjunkit ner i den absoluta avgrunden innan gemene dumSvensk fattar vad som hänt.

Game Over Sweden !
Citera
2017-05-30, 20:55
  #6
Medlem
Kebabfysikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mes
PK-fascismens täcke ligger över hela Svenska debattklimatet så till den milda grad att vi har sjunkit ner i den absoluta avgrunden innan gemene dumSvensk fattar vad som hänt.

Game Over Sweden !

Inte än. Det finns fortfarande lite livskraft kvar. Om det räcker för överlevnad återstår att se.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback