Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2017-11-14, 22:16
  #61
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Barn, hund, get eller vilken levande varelse som helst. Det är helt åt helvete att stänga in levande varelser i bilar under heta sommardagar.
I den här tråden så diskuterar vi, vuxet och sakligt, huruvida det var rätt eller fel att stänga in geten i bilen, så håll dig till ämnet, och sluta försöka göra dig lustig din pajas!
Citera
2017-11-16, 18:23
  #62
Medlem
catamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Barn, hund, get eller vilken levande varelse som helst. Det är helt åt helvete att stänga in levande varelser i bilar under heta sommardagar.

Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
I den här tråden så diskuterar vi, vuxet och sakligt, huruvida det var rätt eller fel att stänga in geten i bilen, så håll dig till ämnet, och sluta försöka göra dig lustig din pajas!

Var fick du luft ifrån som svarar på ett inlägg ett halvår tillbaka?
Kan tycka det ingår i mitt inlägg vad jag tycker i frågan.
Innan du tar detta till en ny nivå vill jag påminna dig om att vi befinner oss i "humortråden". Pajas!
Citera
2017-11-17, 06:26
  #63
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Var fick du luft ifrån som svarar på ett inlägg ett halvår tillbaka?
Kan tycka det ingår i mitt inlägg vad jag tycker i frågan.
Innan du tar detta till en ny nivå vill jag påminna dig om att vi befinner oss i "humortråden". Pajas!
Den sarkasmen passerade alltså ovanför ditt huvud, om jag förstått saken rätt?
Citera
2017-11-17, 21:53
  #64
Medlem
catamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
Den sarkasmen passerade alltså ovanför ditt huvud, om jag förstått saken rätt?
Nix, det var du själv som missade poängen. Du fattade ingenting.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback