Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-26, 17:08
  #1
Medlem
AA-suiteds avatar
Såg den här videon vilket visar ett nytt vitt snus från General. Alltså inte white portion utan att själva tobaken är helt vit som i Epok. Kallas G4 (generation 4). Så vitt jag vet säljs det ingenstans än. Vad tror ni om det här?
Citera
2017-05-26, 17:18
  #2
Medlem
Låter som en i raden kärringsnus.

Förstår inte riktigt syftet.
Citera
2017-05-26, 17:21
  #3
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denavtrubbade
Låter som en i raden kärringsnus.

Förstår inte riktigt syftet.
Jo det är det i högsta grad men hur påverkar det dig? Syftet är att man med det vita snuset inte ska få någon missfärgning på tänderna. Om det är sant eller inte och hur mycket det hjälper vet jag inte men det är vad som hävdas.
Citera
2017-05-26, 17:33
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Jo det är det i högsta grad men hur påverkar det dig? Syftet är att man med det vita snuset inte ska få någon missfärgning på tänderna. Om det är sant eller inte och hur mycket det hjälper vet jag inte men det är vad som hävdas.

Hur det påverkar mig? Inte det minsta, men du ställde frågan om vad vi tyckte om den. Är du dum i huvudet?

Att vitt snus skulle hjälpa mot missfärgning köper jag inte det minsta.
Citera
2017-05-26, 17:50
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Såg den här videon vilket visar ett nytt vitt snus från General. Alltså inte white portion utan att själva tobaken är helt vit som i Epok. Kallas G4 (generation 4). Så vitt jag vet säljs det ingenstans än. Vad tror ni om det här?
Kunde inte se videon, vet du va niko halten ligger på?
Började precis snusa volt g3.2,6 % nikotin.
Är det någon som vet vilket snus som är starkast? Som man kan köpa i butiker?
Citera
2017-05-26, 17:58
  #6
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoftishBullen
Kunde inte se videon, vet du va niko halten ligger på?
Började precis snusa volt g3.2,6 % nikotin.
Är det någon som vet vilket snus som är starkast? Som man kan köpa i butiker?
Swedish Match sa normal styrka vilket vanligtvis betyder 0,8%. Starkaste snuset du kan köpa är röda Siberia. Om du undrar ifall G3 eller G4 är starkast så är det G3. Här finns text-review om du vill se det.
Citera
2017-05-28, 21:22
  #7
Medlem
vickessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Swedish Match sa normal styrka vilket vanligtvis betyder 0,8%. Starkaste snuset du kan köpa är röda Siberia. Om du undrar ifall G3 eller G4 är starkast så är det G3. Här finns text-review om du vill se det.

Siberia är inte det starkaste man kan köpa (bla. någon variant av Offroad är starkare)

OT: Tror inte på vitt snus, och jag lider inte hittills av några missfärgningar så tycker det verkar totalt onödigt!
Citera
2017-05-28, 21:28
  #8
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vickesson
Siberia är inte det starkaste man kan köpa (bla. någon variant av Offroad är starkare)

OT: Tror inte på vitt snus, och jag lider inte hittills av några missfärgningar så tycker det verkar totalt onödigt!
Siberia är det starkaste. Den här bilden förklarar varför.
Citera
2017-10-10, 21:08
  #9
Medlem
AA-suiteds avatar
Någon som har sett eller hört någonting?
Citera
2017-10-13, 19:41
  #10
Medlem
finns på snusbolaget iallafall https://www.snusbolaget.se/sok/?q=G3+
Citera
2017-10-13, 20:19
  #11
Medlem
Mr.Nesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlbroman1994
finns på snusbolaget iallafall https://www.snusbolaget.se/sok/?q=G3+
Är du analfabet? G4 ska det vara...
Citera
2017-10-18, 21:20
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Ness
Är du analfabet? G4 ska det vara...


hittade ett G4 snus men man verkar liksom få fel länk. Men du kanske inte var intresserad av G4 mint slim eller vad det var så halv analfabet

https://www.snusbolaget.se/general/g...slim-all-white
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback