Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-25, 19:57
  #1
Avstängd
jag hörde om en man som drack sin egna sperma och jag fick ett intryck av att han var fit. går det här att göra med annat också? kan man till exempel dricka sitt eget blod och bli någon slags mini vampyr?
Citera
2017-05-25, 20:18
  #2
Medlem
franges avatar
Nej. Kort sagt, nej. Du behöver tillföra näring och nödvändiga ämnen utifrån.
Citera
2017-05-25, 21:21
  #3
Medlem
PingPongZongs avatar
Känner du någon gravid kvinna så kan du be om att få dricka hennes urin. Innehåller Humant koriongonadotropin. Borde ju säljas i mataffärer tycker man. Färskt urin. Skulle vi män må mkt bättre av. Men skulle väl dopingklassas.

Så ska du dricka eller äta något från människan så är det ju urin från gravida kvinnor.
Citera
2017-05-25, 22:16
  #4
Avstängd
smakenutavbajss avatar
Bear Grylls dricker gärna sin egen urin.
Citera
2017-05-25, 23:06
  #5
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Känner du någon gravid kvinna så kan du be om att få dricka hennes urin. Innehåller Humant koriongonadotropin. Borde ju säljas i mataffärer tycker man. Färskt urin. Skulle vi män må mkt bättre av. Men skulle väl dopingklassas.

Så ska du dricka eller äta något från människan så är det ju urin från gravida kvinnor.


Jag har läst Någonstans att bodybuilders förr i tiden köpte bröstmjölk och drack för att det innehåller så kallat tillväxthormon.

Tyvärr minns jag inte var jag läste det, jag kan ha drömt det också.
Citera
2017-05-26, 16:07
  #6
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Jag har läst Någonstans att bodybuilders förr i tiden köpte bröstmjölk och drack för att det innehåller så kallat tillväxthormon.

Tyvärr minns jag inte var jag läste det, jag kan ha drömt det också.

Det har nog många hört eftersom det är sant. Klart folk testat. Testades en jävla massa konstiga saker förr, typ 60-70 och även 80talet. Då informationen man fick var från folk som testat en massa galet.

Det är stor skillnad mellan mänsklig mjölk och mjölk från ko. Komjölk innehåller cirka 80 procent kasein och 20 procent vassle. Bröstmjölk innehåller cirka 70 procent vassle och 30 procent kasein.
Citera
2017-05-26, 16:26
  #7
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Det har nog många hört eftersom det är sant. Klart folk testat. Testades en jävla massa konstiga saker förr, typ 60-70 och även 80talet. Då informationen man fick var från folk som testat en massa galet.

Vet du om det hade någon dokumenterad effekt?
Citera
2017-05-26, 16:33
  #8
Medlem
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banansmakaren
jag hörde om en man som drack sin egna sperma och jag fick ett intryck av att han var fit. går det här att göra med annat också? kan man till exempel dricka sitt eget blod och bli någon slags mini vampyr?

Sperman från en person är alldeles för lite för att livnära sig på.

Något som man däremot har gjort är att förbättra människors tarmflora genom att injicera avföring från personer med bevisat god tarmflora. Från början användes avföring från bulgariska lantbor, eftersom deras intag av yoghurt ansågs ge dem den bästa tarmfloran i Europa. Det var inte helt oväntat ett tyskt påhitt.
Citera
2017-05-27, 00:44
  #9
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Vet du om det hade någon dokumenterad effekt?

Nej det vet jag inte. Är ju mest sådant man hört. Men idag finns det ju så mkt proteinpulver som innehåller vassle så dricka bröstmjölk för att få i sig vassle är ju inte nödvändigt.

Blev nyfiken på när vassle började användas i proteinpulver. Jag minns då inte att vassleprotein fanns då jag började träna. Men en svensk vid namn Gustav du Laval sålde vassleproteinpulver på 1800talet. Då han uppfann en vassle separatormaskin.
Citera
2017-05-28, 01:47
  #10
Medlem
Frisims avatar
Blodtransfusion från någon yngling kanske är värt att satsa på: https://www.technologyreview.com/s/6...-aging-remedy/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback