Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-26, 05:32
  #13
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrik
Finns det någon som testat detta? Fungerar det ens?

Citat:
Ursprungligen postat av skrik
Vore enormt intressant om någon kunde testa, har tyvärr själv inte tillgång till röka.

Du får helt enkelt skaffa lite röka för att kunna testa detta. Det verkar som du är väldigt intresserad och också den som visar störst intresse i tråden av att prova. Ta det som en uppgift att skaffa lite röka och rapportera tillbaka i tråden hur det funkar genom röven. Jag är väldigt nyfiken på att höra resultatet!
Citera
2017-05-26, 07:45
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Du får helt enkelt skaffa lite röka för att kunna testa detta. Det verkar som du är väldigt intresserad och också den som visar störst intresse i tråden av att prova. Ta det som en uppgift att skaffa lite röka och rapportera tillbaka i tråden hur det funkar genom röven. Jag är väldigt nyfiken på att höra resultatet!

Jag hade mycket väl kunnat tänka mig att prova. Men jag vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga... Informationen därute är minst sagt sparsam kring detta.
Citera
2017-05-26, 15:25
  #15
Medlem
Zot^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrik
Om detta stämmer, hur fan gör man då? Trycker man upp en gubbe brunt i röven? Låter ju rätt obehagligt, måste man inte mecka det lite så det får en bra "form" ? Hur länge ska det sitta i?

Fan, detta borde ju ligga i F.A.Qen..


Som jag skrev så måste det nog vara ett koncentrat (cannabisolja). Att bara stoppa upp en haschbit i röven ger nog inte ett skit ^^
__________________
Senast redigerad av Zot^ 2017-05-26 kl. 15:26. Anledning: felciterat
Citera
2017-05-26, 20:03
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Som jag skrev så måste det nog vara ett koncentrat (cannabisolja). Att bara stoppa upp en haschbit i röven ger nog inte ett skit ^^

Men, rinner den inte ut? Eller är tanken att man ska stå på huvudet?
Citera
2017-05-26, 21:07
  #17
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Som jag skrev så måste det nog vara ett koncentrat (cannabisolja). Att bara stoppa upp en haschbit i röven ger nog inte ett skit ^^

Precis, Inte ens olja lär funka dock. Man måste nog nästan ta oljan och blanda ut den med något lösningsmedel. Det funkar ju att IVá THC iaf, så länge det är upplöst av något. I medicinska tester så utförs ju oftast det via IV .
Citera
2017-05-26, 23:09
  #18
Medlem
RAGEDs avatar
lös thc i alkohol sen rövpanna kanske tampong tom?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback