Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-25, 16:30
  #1
Medlem
anonymnoss avatar
(Läst forumreglerna och tolkar denna fråga som okej. Tacksam för att annars bli rättad av admin.)

Vad jag märkt finns kokain att köpa i en mängd olika slags former...

Exvis påse, bollar, ägg, brev, sten, pulver, vitt, gulvitt, nästan blått etc..

Vilket är det mest effektiva sättet enligt er att införskaffa erat ladd?

Vad upplever ni är formatet där man får bäst kvalité o valuta..

Vad passar bäst för utemiljö, krogen, vilket håller längst etc..

Dela gärna med er av roliga storys om ni har... Hörde t.ex. talas om en kille förra sommaren som köpte en "boll" nere på platten. Dvs det som vissa langar genom att bära det i munnen etc (så de kan svälja om snuten stoppar dem..) Iaf han köpte en boll för 500 o när han kom hem o öppnade den så var den bara full av plast Vet även att vissa går runt på stan o säljer exakt vad som helst o folk som inte provat innan tror att de har fått kokain
Citera
2017-05-25, 18:25
  #2
Medlem
Heltutanklasss avatar
Sist köpte jag ett ägg som precis kommit ur röven på nån för 3 lax. Blsnd de bästa jag fått tag på
Citera
2018-02-27, 14:35
  #3
Medlem
dinrackares avatar
Tja,

Pulver/Sten är det man har provat och smakar väl bra må jag säga/skriva tillsammans med kaffe =)

Men jag åkte fast för att ha beställt via nätet, så passa er för det. Bästa är jo givetvis att köpa lokalt i påse, men svårt att hitta kan jag tycka då de flesta som håller på med olika "saker" är weed.
__________________
Senast redigerad av dinrackare 2018-02-27 kl. 14:40.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback