Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-15, 16:54
  #37
Medlem
Maydies avatar
Jag vill inte på något vis kalla ditt ex en idiot, men så är fallet. Du kommer finna många fina brudar, samtidigt så kan du dra iväg utan några problem. Nya brudar kommer o går, hela tiden, varje dag. Kämpa vidare kamrat!
Citera
2017-06-16, 09:39
  #38
Medlem
Weebls avatar
Hello darkness,my old friend. I've come to talk with you again...

Mår riktigt skit idag. Aldrig har avsaknaden av vänner varit så tydlig...
Citera
2017-06-16, 12:18
  #39
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Gaska upp dig grabben. Springa och hänga läpp på grund av något som du visste var förrädiskt från början, det började med Eva i Paradiset och har fortsatt så i många generationer...

Jesus lät sig inte besegras för att Judas Iskariot sålde honom till fariséerna, sadducéerna och resten av "Eliterna", så därför ska inte heller du låta dig besegras av det här.

Svek, lögner och mammonism är den här världens livsblod, den här världen är på väg ut iaf. sån skit kommer vara ett minne blott i framtiden (men fram tills dess kommer det vara en riktigt bumpy dangerous ride).
Ännu en korkad sköka lagd till handlingarna och ett svin till snubbe som sätter på någon annans kvinna.
Patetiskt så det förslår.

Var glad att du inte hann få några barn med denna slyna, det gäller att se det positiva här, koncentrera mer på hennes dåliga sidor så kommer du snabbare över idioten. Varna även andra för denna förrädiska kvinna så att de vet att det är fara och färde om man har med henne att göra.
En kvinna som inte ens kan göra slut innan hon börjar sätta på andra är ingen man kan t.ex. göra affärer med, såna personer ska man hålla så jävla kort som möjligt och deras karriärer behöver förstöras, de är trots allt kriminella. Och förstör deras karriärer gör man genom att tala sanning och klarspråk om dessa personer.

Snart kommer Konungarnas Konung och tar över, då vill man inte vara ditt ex. t.ex. det är då alla dessa förrädare ska straffas. Alla de som förstört vårt land ligger riktigt riktigt pyrt till.
De har sina gyllene dagar just nu, men deras tid är kort.
Citera
2017-06-16, 14:55
  #40
Medlem
Weebls avatar
Det sjukaste är att jag saknar henne...
Citera
2017-06-17, 18:32
  #41
Medlem
Adelaides avatar
Sök dig utomlands!
Tror att man via arbetsförmedlingen kan få hjälp med att hitta jobb utomlands. Välj ett land du finner intressant, flytta dit och se vad livet har att erbjuda dig. Det hade jag lätt gjort om jag inte hade haft något att stanna för.
Citera
2017-06-18, 05:48
  #42
Medlem
Weebls avatar
Är till sjöss igen. Lika tortyrmässigt som sist... det finns så mycket tid att sitta och tänka och reflektera. Det är ganska ensamt att sitta bryggvakt också... normala fall hade jag dragit hem några meddelanden. Nu har jag inget hem...

Jag hör er alla. Jag antar att jag behöver skriva av mig lite i den här tråden bara...
Citera
2017-06-18, 15:04
  #43
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weebl
Är till sjöss igen. Lika tortyrmässigt som sist... det finns så mycket tid att sitta och tänka och reflektera. Det är ganska ensamt att sitta bryggvakt också... normala fall hade jag dragit hem några meddelanden. Nu har jag inget hem...

Jag hör er alla. Jag antar att jag behöver skriva av mig lite i den här tråden bara...

Byt jobb och gör som jag skrev förut. Det kommer kännas bättre då. Tro mig.
Citera
2017-06-20, 09:32
  #44
Medlem
Jinxess avatar
Det är ganska intressant hur vi oavsett ålder kan känna sådan smärta vid ett svek. Från vad du berättat verkar det som att du kanske inte haft så många förhållanden innan henne och heller inte har så mycket erfarenhet av den här behandlingen.

1. Du saknar inte henne. Du saknar någon att vara med. Du är ensam, det är naturligt.

2. Många kvinnor där ute är också ensamma och söker någon som är exakt som du. Tid finns.

3. Du måste efter så lång tid i ett förhållande låta dig själv komma över sveket. Ge det några månader minst innan du ser dig om efter något nytt.

4. Har du svårt för att skaffa vänner? Om ja, varför? Om nej, är de oftast ytliga? Jag skulle lägga riktigt mycket krut på att anstränga mig i alla sociala situationer från och med nu om jag var du.

Lycka till!
Citera
2017-06-20, 13:37
  #45
Medlem
Weebls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jinxes
Det är ganska intressant hur vi oavsett ålder kan känna sådan smärta vid ett svek. Från vad du berättat verkar det som att du kanske inte haft så många förhållanden innan henne och heller inte har så mycket erfarenhet av den här behandlingen.

1. Du saknar inte henne. Du saknar någon att vara med. Du är ensam, det är naturligt.

2. Många kvinnor där ute är också ensamma och söker någon som är exakt som du. Tid finns.

3. Du måste efter så lång tid i ett förhållande låta dig själv komma över sveket. Ge det några månader minst innan du ser dig om efter något nytt.

4. Har du svårt för att skaffa vänner? Om ja, varför? Om nej, är de oftast ytliga? Jag skulle lägga riktigt mycket krut på att anstränga mig i alla sociala situationer från och med nu om jag var du.

Lycka till!

Du har helt rätt. Hon var min första riktiga flickvän.

Ja, jag har svårt för att skaffa vänner. Innan har jag inte känt något större behov av vänner, jag var nöjd med att ha min tjej...
Jag tycker att det är skitkul att festa med folk och framförallt att bjuda folk till mitt hem och "underhålla", alltså vara värden. Men jag avskyr ytligt "small talk".
Jag har reflekterat över hur när folk frågar "hur är läget?" så frågar jag inte tillbaka, för jag bryr mig inte. Något jag har försökt jobba på...

Lagidrott har jag hållit på med hela livet och aldrig haft problem med att vara en bra lagkamrat, men jag har aldrig dragit det utanför laget.

Jag har inte haft vänner sedan vänner var något man gick ut och skaffade i skogen typ. Det intressanta är att jag alltid får höra hur väl socialt utvecklad jag är när jag är till sjöss, men en besättning fungerar som ett lag. Den dynamiken är jag fullärd inom...
Citera
2017-06-20, 13:51
  #46
Medlem
Weebls avatar
En sak jag reflekterade över igår när jag såg på "bad moms" i brist på bättre underhållning. Den typen av hollywood-feelgood-vänskap, finns den? Framförallt föreställer jag mig att den inte finns bland killar utan snarare bland tjejer...
Citera
2017-06-20, 20:53
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weebl
Äckligt hur manipulerad jag blev i det här uppbrottet... jag var knäckt och älskade henne fortfarande. Jag ville henne väl och lät henne behålla typ allt vi ägde mot en struntsumma. Nu efter att jag uppdagat att hon begått det ultimata sveket hade jag velat ändra fördelningen. Vissa av våra saker hon behöll sade hon att hon inte ville ha, utan hon skulle sälja dem. Jag har kontaktat henne för att köpa tillbaka dessa saker, men hon ignorerar mig...

Känner mig så jävla lurad...

My god, du har blivit red pilled utan dess like.
Citera
2017-06-25, 11:25
  #48
Medlem
Weebls avatar
Dålig dag igen... haft massor av tid att sitta och fundera. Sedan har jag fått avslag från alla banker om lånelöfte och det är hopplöst svårt att få tag på en hyresrätt. Livet går inte åt rätt håll alls...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback