Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-12, 19:31
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Köpte en gubbe av detta från en nystartad shop och är inte besviken. Liknar inte riktigt det ZH hade i början men ja åt det hållet i alla fall. Detta liknar en bra batch NiPP. Det gör mig nöjd.

Ju mer fysiskt aktiv man är under ruset ju bättre mår man. Har man en positiv känsla i grunden dubblar detta upp det på ett jävligt trevligt sätt. På så sätt används substansen på bäst vis, annars kan effekten kännas lite menlös.

Liknar inte riktigt amfetamin på nåt sätt, möjligtvis efter en tid in in i ruset. Däremot liknar det helt klart kokain i mitt tycke. Då kan jag säga att jag tagit ladd som haft sämre effekt än det här. Så det är ju nåt som ger effekt så länge den används med rätt förutsättningar.

Kan tänka mig att den här effekten tyder på en klart renare produkt än när man får en serotonerg effekt mitt i allt. Men det är endast mina egna spekulationer. Det gör åtminstone att den känns lite mer prisvärd än om det var en flouramfetamin eller någon annan katinon.
köpte du pulver eller sten?
Citera
2018-08-12, 20:30
  #182
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellandy
köpte du pulver eller sten?

Pulver. Nackdelen är väl att effekten försvinner rätt fort och sen är man mest vaken till man återdoserar. Stenarna är det kanske mer tryck i. Den första dosen är bäst och sedan tycker jag resten av refills inte riktigt ger lika mycket välmående, men visst funkar det.
__________________
Senast redigerad av Presentpapper 2018-08-12 kl. 20:33.
Citera
2018-08-16, 12:32
  #183
Medlem
paralisants avatar
Denna gör sig perfekt att komma upp med på morgonen! Sidan har även Dimotecaine / Larocaine(?) nu. Ska vara ett kokain-substitut.
Citera
2018-08-16, 15:05
  #184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Denna gör sig perfekt att komma upp med på morgonen! Sidan har även Dimotecaine / Larocaine(?) nu. Ska vara ett kokain-substitut.

Tandläkare bedövnings medel folk bankar sin kola med sådant dels för när folk testar med fingret i munnen bedövas tungan. Inget jag skulle lägga pengar på. Google Dimotecaine gammal substans med noll effekt. Köp dextra istället billigare samma effekt. Provade den när den fanns på maknaden inrikes
Citera
2018-08-16, 23:33
  #185
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Jag älskar den här substansen eftersom den är så fantastiskt lagom bara. Inga kraftiga biverkningar, ett lugnt men stimulerande rus, enkelt att somna med hjälp av låga mängder bensodiazepiner och/eller alkohol. Något kort ruslängd kanske, men annars tycker jag att den är fullkomligt spektakulär som en produktiv tillika mycket lätthanterad men lagom kraftfull substans för åtaganden där extra energi behövs och därav också eventuellt perfekt som vardagsstimulant.

Mina doser varierar mellan 80 till 150 milligram per intag som startdos och sedan fyller jag på med ungefär samma mängder en gång i timmen beroende på situationen och omständigheterna, varierat mellan intranasalt och rektalt (initial verkar den snäll mot näsan, men det är den inte måste jag påpeka!), och toleransen verkar inte ha ökat nämnvärt. Ihop med lite alkohol och 5-CL-ADB-A är den synnerligt mysig att nyttja för att ligga i sängen, lyssna på musik och halvtitta på telefonen.

I övrigt helt grym för att använda när vardagliga måsten på fritiden måste utföras — gräsklippning för att nämna ett exempel. Tillsammans med en låg dos metylklonazepam befinner man sig i ett enastående tillstånd.

Helt klart ska jag inhandla den här substansen inom kort. Jag har två gram kvar sedan tidigare, men det måste fyllas på med den här.
Citera
2018-08-18, 08:21
  #186
Medlem
Phobiazis avatar
Japp köpt från kaptenchem nu, kan inte riktigt jämföras med den zh hade, men ändå bra substans. Bra mycket bättre än den batch asken tog in!

Håller med ovan att positiv dag gör denna bättre än om man är lite nedåt. Jag dosera ca 80-100mg och 150 om jag vill att det slår till lite Såg att priset är sänkt igen också, helt klart värt!
Citera
2018-08-18, 11:10
  #187
Medlem
ruttenfimps avatar
Riktigt spännande med ny shop. La en sån där sample beställning.

Provade zh's så ska bli kul o se hur denna står sig.
Citera
2018-08-18, 22:35
  #188
Medlem
Phobiazis avatar
Hur skiljer sig stenar? Någon som testat båda?
Citera
2018-08-19, 00:06
  #189
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Hur skiljer sig stenar? Någon som testat båda?

Stenarna är väl borta för jag ser inga sådana. Larokainet / Dimokain verkar komma lite "klumpigt" om man tittar på andra bilden där. Men NEP stenar ser jag ej.
Citera
2018-08-19, 03:03
  #190
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Stenarna är väl borta för jag ser inga sådana. Larokainet / Dimokain verkar komma lite "klumpigt" om man tittar på andra bilden där. Men NEP stenar ser jag ej.

Ah kanske var tillfälligt eller intressekoll då... Jaja ett bekymmer mindre
Citera
2018-08-20, 11:18
  #191
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Ah kanske var tillfälligt eller intressekoll då... Jaja ett bekymmer mindre


Såg lite ballt ut med stenar hehe. Nu tror jag inte dem är "sten", men lättare att transportera om inte annat. Aja borta som sagt någon får väl fråga företaget om dom skulle vilja ha dom tillbaka. Återigen, asbra substans det här. Svider lite i snoken men ligger nånstans mellan kokain och amfetamin helt klart.
Citera
2018-08-20, 11:28
  #192
Medlem
Någon som fått hem sitt sample i brevlådan idag?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback