Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-29, 21:21
  #217
Medlem
Hej,
måste man hålla inne L3 för att åka snabbare? (PS4)
Citera
2018-03-30, 11:36
  #218
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudolf8
Hej,
måste man hålla inne L3 för att åka snabbare? (PS4)


Svar: Nja...

Du måste hålla in L3 för att gubben ska öka farten men sedan när du väl är uppe i fart, förutsatt att du inte gör för tvära svängar, så behöver du inte längre hålla in.
Citera
2018-04-01, 19:27
  #219
Medlem
folkparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love-Diana-de-Nice
Bara för att kolla om det gjorde nån skillnad byte jag ut alla spelare i Anaheim mot sunkspelare från SHL och den Finska ligan. Genomsnittsspelaren hade typ 63 i Anaheim efter bytet. Jag lirade med Pittsburgh och hade matchen innan spöat Nashville med 5-4.

Jag lyckades gneta till mig 3-3 mot Anaheim.

De som tillverkat spelet har lagt till logaritmer så det spelar i stort sätt ingen roll vilket lag du möter. Dom egna backarna suger och de övriga medspelarna missar passar eller dräller med pucken på annat sätt. Målvakterna ska vi inte tala om.

Du ska tydligen bli frustrerad och vilja klappa till tillverkarna. Är det detta som är syftet med spelet?

Nu är det färdig handlat från EA Sport.

Jag har också märkt det. Spelar jag Be A Pro i QMJHL och motståndarnas backar har runt 60 totalt så bryter de passningar lika bra och lika ofta som Ryan Suter, Drew Doughty och Niklas Hjalmarsson. Helt uppåt väggarna är det.
Citera
2018-04-02, 15:07
  #220
Medlem
Tja alla. Ja har gjort gubbar som jag skickade till ahl. Men hur får ja upp dom till nhl? Ja kör kärriärläget. Jag ser inte mina gubbar. Bara när ja byter kedjor å kör dom.
Citera
2018-04-30, 12:30
  #221
Medlem
Joelfrogs avatar
Hej! Tänkte fixa VM och därför skapa några spelare som spelar i KHL bland annat jag undrar om man kan välja att inte ha nått kommentators namn på spelarna man skapar t.ex. vill jag inte att om jag skapar Atte Ohtamaa så vill jag inte att kommentatorn ska säga nått annat, går de fixa?
Citera
2018-05-07, 15:48
  #222
Medlem
Sunken37s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racingkillen
Tja alla. Ja har gjort gubbar som jag skickade till ahl. Men hur får ja upp dom till nhl? Ja kör kärriärläget. Jag ser inte mina gubbar. Bara när ja byter kedjor å kör dom.


Tjaba, lite osäker på vad exakt du menar. Du 'ser' dina gubbar genom att gå in på statistik och trycka på select knappen- då ändrar du nämligen liga och ser hur det går för pöjkarna i AHL. Oftast bra att låta dem lira där ett tag, då de utvecklas snabbt med mycket speltid. Vill du kalla upp dom så måste du skicka ned någon. Jag skulle inte rekommendera att du skickar ned någon med 1-vägskontrakt då de först måste passera waivers och kan bli upplockade av någon annan klubb. Skicka då hellre ned en spelare med två-vägskontrakt.

Osäker på vad det står exakt i menyn, men tror det heter typ 'uppkalla spelare' eller nåt. Där väljer du först vilken spelare som ska skickas ned, sen väljer du vilken spelare som ska plockas upp.

Ska du kalla upp någon måste du först skicka ned någon annan
Citera
2018-06-23, 14:59
  #223
Medlem
Om man gör en uppdatering. Finns draftvalen i draften med som val när draften ska göras i offline läget? Minns de va rätt knasig pics där ex Wahlström knte alls va med
Citera
2018-06-24, 21:22
  #224
Medlem
Jag har problem med NHL 19 på Xbox One S. Jag har inte lyckats lira en enda online match. Hittar ingen spelare alls och då har jag försökt massvis av gånger.

Kan det bero på att jag har IPv4 och inte IPv6?! Dock så fungerar det alldeles utmärkt att spela online på FIFA 18 och Madden 18 så jag förstår egentligen inte vad problemet är...

Någon som har samma problem?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback