• 33 780 online
  • 1 127 809 medlemmar
  • 58 526 390 inlägg
2017-09-29, 08:09
Medlem
havreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Tycker alla bara åker runt och pokecheckar hela tiden, det är det enda sättet folk tar pucken på. Det blev väl något bättre efter senaste tunern som kom för någon dag sen. Men innan den var det fan helt sjukt.
Herregud vilket gnäll, vill du att de ska göra så att klubban inte träffar pucken om man pokear mot den eller? Du får väl lära dig att hålla bort pucken från motståndarnas klubbor då eller passa iväg den innan du blir "pokead". Det är många som åker på tripping-utvisning också så det tycker jag inte heller är något konstigt. Konstigt hade det varit däremot om man inte alltid träffar pucken med klubban när man stöter på den.
Citera
2017-09-29, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av havreee
Herregud vilket gnäll, vill du att de ska göra så att klubban inte träffar pucken om man pokear mot den eller? Du får väl lära dig att hålla bort pucken från motståndarnas klubbor då eller passa iväg den innan du blir "pokead". Det är många som åker på tripping-utvisning också så det tycker jag inte heller är något konstigt. Konstigt hade det varit däremot om man inte alltid träffar pucken med klubban när man stöter på den.

Det blir inget spel när folk gör så konstant. Man poekar fortare än spelaren hinner vända eller passa pucken.
Visst utvisning ibland men den är ändå för effektiv!
Citera
2017-09-29, 16:36
Medlem
Wertyms avatar
Har de lagt till så att man kan göra line changes med hybridkontrollern i nhl 18? Eller används fortfarande inte d-pad till någonting om man kör hybrid?
Citera
2017-09-30, 11:07
Medlem
Är det värt att köpa NHL 18 om man gillar att lira franchise, bygga om en klubb med värvningar och allt däromkring?

Senast jag lirade NHL kunde man ta ganska många beslut för sin franchise dvs vad man skulle investera i (ungdomsakademin, ishall osv). Är det fortfarande så?

Jag är också en sån typ som gillar dem små effekterna. När det vankas seriematch, är det bra stämning? Bra grafik? Bra kommentarer?

Tacksam för svar
Citera
2017-10-01, 16:09
Medlem
Kommer spelet finnas på ps3?
Citera
2017-10-02, 22:36
Medlem
Forsberg21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racingkillen
Kommer spelet finnas på ps3?
Ja men är väl som nhl 16 fast med nya laguppställningar...
Citera
2017-10-03, 08:27
Medlem
Scientologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forsberg21
Ja men är väl som nhl 16 fast med nya laguppställningar...

Nej, spelet kommer inte släppas till PS3.
Citera
2017-10-04, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scientologen
Nej, spelet kommer inte släppas till PS3.

Vet du varför det inte släpps till ps3.
Citera
2017-10-04, 21:44
Medlem
TacoHejAnderss avatar
Är det värt att köpa spelet endast för EASHL? Jag har ingen att spela med utan kommer förmodligen bara spela Drop in-matcher....
Citera
2017-10-05, 13:02
Medlem
havreees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racingkillen
Vet du varför det inte släpps till ps3.
Antagligen för att de flesta köpt PS4 och då lönar det sig inte att släppa spelet till PS3 också, samma med PC antar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av TacoHejAnders
Är det värt att köpa spelet endast för EASHL? Jag har ingen att spela med utan kommer förmodligen bara spela Drop in-matcher....
Nej det skulle jag inte säga, tycker själv drop-in matcher är riktigt trist då man sällan får spela med roligt folk som är seriösa osv.
Citera
2017-10-05, 20:05
Medlem
Som vanligt så är HUT helt ice tiltat, sina spelare rör sig i sirap och är 2a på varenda jäkla puck, sin målvakt släpper billiga mål konstant. Medan motståndarens målvakt gör drömräddning efter drömräddning. Varenda jäkla match!! Vad måste man göra för att få fördelarna på sin sida? Slicka EAs röv? Orkar inte mer..

Och inga kommentarer om att jag är dålig och liknande. Det är inte det som är problemet!

FAN!!!!
Citera
2017-10-07, 14:58
Medlem
Nihennas avatar
Finns det turneringsläge i detta så att man kan spela "VM" t ex?
Alltså med 2-4 grupper och sen slutspel?

Det var det jag älskade med de gamla spelen. Brukade sätta upp VM-turneringar med massa knasiga grupper, ibland blandat landslag och klubbar, men på 15 och 16 gick det inte när de gick över till nya generationen
Citera